۰ نفر
۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

مهر نوشت:

کشته و زخمی شدن 14 نفر در اثر حمله افراد مسلح در جنوب تکریت در استان صلاح الدین و بازداشت تعدادی از اعضای القاعده در استان الانبار در غرب عراق از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش پایگاه المدی پرس، منابع وابسته پلیس عراق در استان صلاح الدین اعلام کردند: افراد مسلح ناشناس در اواخر شب گذشته به سوی اتوبوس حامل زائران استان کربلا -که از زیارت حرمین امامین عسکریین(ع) در سامراء به کربلا باز می گشتند- در نزدیکی روستای احمد العانی در جنوب تکریت آتش گشودند که در نتیجه این حمله دو نفر شهید و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان صلاح الدین بیان کرد: در اثر انفجار بمب در مسیر گشتی یک پلیس عراقی در شرق الدجیل در جنوب تکریت وی و برادش کشته شدند.

منابع نظامی عراقی از کشته شدن یک وکیل عراقی در اثر انفجار بمب جا سازی شده در خودرو غیر نظامی در غرب بغداد خبر دادند.

یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق بیان کرد: افراد مسلح ناشناس صبح امروز به منزل چهار نفر از اعضای شوراهای بیداری عراق در منطقه الدوره در بغداد حمله کردند که در اثر آن هفت نفر کشته شدند.

منابع عراقی همچنین از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در اثر انفجار بمب در منطقه الحضاریه در مدائن در جنوب بغداد خبر دادند.

یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: افراد مسلح در منطقه النهروان در جنوب شرق بغداد یک نفر را کشتند.

از سوی دیگر منابع نظامی عراقی بیان کردند: نیروهای امنیتی در عملیاتی در مناطق مختلف العماره در استان میسان شش نفر از مظنونین به دخالت در حوادث تروریستی را بازداشت کردند.

در غرب عراق و الانبار منابع عراقی از بازداشت شش نفر از اعضای برجسته القاعده در عملیاتی در الرطبه و حدیثه در عملیات نیروهای مسلح عراقی خبر دادند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان صلاح الدین به انفجار بمب در مرکز ایست بازرسی وابسته به اعضای شوراهای بیداری عراق در جنوب تکریت و کشته شدن یکی از اعضای این شوراها اشاره کردند.

عبدالله الصالحی فرماندار منطقه الدبس در استان کرکوک اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس ظهر امروز به وقت محلی پنج خمپاره به یک مرکز ارتش در منطقه الدبس شلیک کردند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =