بهادر مولایی :حالا که قهرمان جهان شده ام شاید پدرم اجازه بدهد ماشین بخرم/طرفدار پرسپولیس هستم

دارنده مدال طلای جهان به همراه دارنده مدال برنز جهان مهمان برنامه سفر بخیر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهادر مولایی امشب مهمان برنامه سفر بخیر بود.همراه او البته محمد رضا براری هم آمده بود و دو نفری پاسخگوی سوالات مجری برنامه بودند.
وقتی مجری از بهادر پرسید که آیا ماشین داری و رانندگی می کنی مولایی این واکنش را نشان داد:«راستش بابام اجازه نمی داد ماشین بخرم اما حالا که قهرمان جهان شده ام شاید پدرم اجازه این کار را بدهد.»
او ادامه داد:«پدرم می گفت فعلا جوان هستم و شاید خریدن ماشین اجازه ندهد که به تمریناتم برسم.»
در ادامه مجری این برنامه از بهادر درباره کوتاهی موهایش سوال کرد و به او گفت که آیا سرباز هستی؟که مولایی گفت:«نه اما من تنبیه شدم.قبل از اعزام به مسابقات زنگ زدم به آقای باقری و گفتم که من یک اشتباه انجام داده ام و حاضرم تنبیه شوم.ایشان هم گفتند موهایت را کوتاه کن و هر وقت هم که سر تمرین آمدی باید 200 کیلوگرم را یک ضرب بزنی و 255 کیلوگرم را دو ضرب.پیش خودم گفتم عجب اشتباهی کردم که زنگ زدم!»
بهادر در پاسخ به این سوال که از کدام تابلوی راهنمایی و رانندگی خوشت می آید گفت:«بوق زدن ممنوع.»این در حالی است که براری هم گفت تابلوی خطر ریزش کوه را بیشتر دوست دارد!
فوتبال رشته ورزشی مورد علاقه مولایی بعد از وزنه برداری است و براری هم عاشق دو ومیدانی است.البته بهادر یک کنایه هم به خودش زد و گفت:«الان فقط در کنار زمین فوتبال می ایستم!»
دارنده مدال طلای حرکت دوضرب جهان با بیان اینکه نخستین مربی اش پدرش بوده است ادامه داد :«وزنه برداری را با برادرم و از داخل خانه شروع کردیم.بعد از آن یک سال زیر نظر مرحوم رمضانعلی تیموری کار کردیم و سپس در سالن وزنه برداری بابلسر ثبت نام کردیم.حالا هم که در خدمت شما هستیم.»
مولایی واکنش به سوال دیگر مجری برنامه که پرسید استقلالی هستید یا پرسپولیسی گفت:«من پرسپولیسی هستم این تیم را دوست دارم.»محمد رضا براری هم گفت که طرفدار پرسپولیس است.
اما سوال آخر.آنجا که یک بار دیگر پای وعده و وعید ها به میان آمد.مجری پرسید قرار است چه جایزه ای به شما بدهند؟:بهادر پاسخ این سوال را داد:«هنوز که مراسمی نگرفته اند اما قول های زیادی داده اند.زمین،خانه و ماشین.»
در پایان و زمانی که قرار شد برنامه به پایان برسد مجری از آنها خواست تا کف دستان خود را به مردم نشان بدهند.دست هایی که کاملا پینه بسته بود و نشان از تمرین بالای آنها و سختی هایی که کشیده بودند داشت.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    216 2
    جووووووووووووووووونم!!!! همه پرسپولیسی هستن دیگه!!!!! چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    102 1
    خیلی بچه باادبیه و البته دوست داشتنی
  • بصیر A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    55 0
    خواهش ما از وزارت ورزش اینه که هرورزشکاری پرچم ایران رادرسراسرجهان به اهتزازدرمی آوردبه بهترین شکل ممکن چه ارنظرمالی چه ازنظر شخصیتی موردتوجه قراربدهندتااین قهرمانان دلسردنشوند.
  • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    37 0
    پرايد نخر كه ......
    • عباس A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      10 0
      تو پراید که جا نمیشه بنده خدا
  • حمید A1 ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    37 0
    وقتی‌ بخش قابل توجهی‌ از تیم به رفتار آقای باقری اعتراض دارند حتما یه چیزی هست. توهین به شخصیت چیزی نیست که بشه راحت باهاش کنار اومد. نباید نخبگان ورزشی را که هر کشوری آرزوی داشتنشون رو داره به این راحتی‌ خونه نشین کرد. مقامات عالی‌ ورزشی باید در این مورد پا در میونی کنند و اگر المپپیکیها محق هستند مربی‌ رو تغییر بدند. فدراسیون نباید در دست یک باند قبضه بشه و جوونای ورزشکار قربانی قدرت طلبی یک سری افراد بشن.
  • یه پرسپولیسی A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    179 5
    اصلا هرچی آدم بزرگه طرفدار پرسپولیسه
    • دی A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      39 0
      حالا مگه رو پرسپولیس وام میدن یا مثلا حامد حدادی ادم کوچکی هست که همه آدمای بزرگ پرسپولیسی هستن اصلا چه ربطی به شخصیت بزرگ و کوچیک داره که قرمز و آبی باشن اصن یه چی واسه خودت گفتی ...........بذار دیگه توضیح ندم
    • رافا A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      20 1
      البته از نظر طول و عرض
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    122 2
    پرسپولیسیهای قهرمان رو عشق است
  • علی A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    16 0
    بنده خدامیگه پرسپولیسیم شاید رویانیان باهاش قرارداد ببنده به حال و روز سلیمی پرسپولیس بیفته
  • 66666 IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    110 4
    اين روز ها همه پرسپوليسي هستند شما چطور؟؟
  • مهران تبریزلی A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    9 1
    آقای بهداد سلیمی ! باید احترام بذاری به این قهرمانجوان نه اینکه بری رکورد بزنی که یعنی من بهترم.مردم شما رو هم دوست دارند-هر کسی افتخار آفرینی کنه دوست دارند. با برخی کارهای بچگانه محبوبیت خودتونو زیر سوال نبرید . یاشاسی بهداد سلیمی و یاشاسین بهادر.
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    20 1
    بهداد هم پرسپولیسی بود................ کجاست الان؟؟؟؟ ازسوریان وصمد نیکخواه وداریوش ارجمند ومهران مدیری و....یاد بگیر اینا هوادار استقلالن
    • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      4 0
      سوریان استقلالی؟! یه پرسپولیسی دو آتیشه است، ولی مهران مدیری و ارجمند ارزانی شما....
    • بی نام A1 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      3 0
      سوریان و مهران مدیری پرسپولیسی هستن الکی به خودتون نچسبونیدشون
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    13 0
    البته مدال ایشون باارزش و قابل تقدیره ولی قهرمان جهان رو مدال مجموع مشخص میکنه که امسال وزنه بردار روسی قهرمان جهان شد ، امیدوارم این وسط حق کسانی مثل سلیمی و سایر مدال آوران المپیک پایمال نشه و آقایان رضازاده و باقری هر چه زودتر بساطشون رو جمع کنند و از فدراسیون بروند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    12 0
    بهادر جان تو بزرگتر از آن هستی که طرفدار یک تیم باشی
  • حامد A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    26 1
    خیلی خوبه که بعضی ها از این جوان خوب و دوست داشتنی ادب یاد بگیرند .ببینید او احترام همه را نگه داشته احترام پدر احترام مربیان قبلی احترام مربی تیم ملی و حتی وقتی مربی تیم ملی او رابه تراشیدن موی سرش دعوت می کند با کمال تواضع و فروتنی می پذیرد زیرا می داند که چوب معلم گل است . درود بر پدر و مادر این ورزشکار که چنین جوانی ا تربیت کرده اند که قهرمان جهان شده اما بدون اجازه ی پدر ماشین نمی خرد.