روزنامه رسالت در سرمقاله اش نوشت:

این روزها به بهانه مذاکرات ایران با 1+5 برخی می خواهند با پاک کردن حافظه تاریخی ملت عظمت برگزاری و یادبود روز 13 آبان را کم رنگ کنند . این در حالی است که مذاکرات نه به "دار" است و نه به " بار" و اگر هم بر فرض ، مذاکرات به نتیجه برسد و به بخشی از دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران پایان داده شود هیچ دلیل عقلی وجود ندارد که برگزاری شکوهمند روز 13 آبان کم رنگ و بی رمق شود. امروز آمریکا هیچ اقدام عملی در برداشتن تحریمهای ظالمانه و یا حتی کاهش آن بر نداشته است . معلوم نیست عده ای در داخل بر اساس چه عقلانیت سیاسی می گویند باید شعار مرگ بر آمریکا کم رنگ شود .

آمریکا امروز بر خلاف همه حقوق انسانی و حقوق بین الملل بر طبل خصومت با ملت ایران می کوبد و تهدیدهای ضد حقوق بشری خود را گسترده تر می کند و حتی تهدید نظامی با جنگ افزارهای کشتار جمعی را به رخ ما می کشد. معلوم نیست چرا عده ای هنوز بنای مهرورزی با اصحاب کاخ سیاه آمریکا را دارند فهرست جنایات آمریکا چیزی نیست که از صفحه ذهن مردم ایران پاک شود آمریکاییها هر روز برای نابودی ایران نقشه می کشند و آن را هم عملیاتی می کنند. در مقابل ما اینجا فقط حرف می زنیم و شعار می دهیم و جالب اینجاست که برخی می گویند این شعار را هم ندهید . یعنی خفه کردن خشم و نفرت مردم در گلوی تاریخ ایران ، این وقیحانه ترین کاری است که ممکن است صورت گیرد.

ما بیش از سه دهه است پنجه در پنجه آمریکا و قدرتهای جهان انداخته ایم . خداوند این مبارزه را تایید و حمایت کرده است . دشمنان نظام یکی پس از دیگری نابود شدند. شاه و اذنابش به موزه تاریخ سپرده شدند.فروپاشی قدرتهایی که دربرابر ایران اسلامی ایستادند حتمی و اجتناب ناپذیر است . صدام و شرکایش الان کجا هستند؟ شوروی ملحد الان کجاست؟ دیریا زود دشمنان ایران به همان جایی خواهند رفت که صدام
و ... رفتند. 13 آبان امسال از هر سال پرشکوهتر برگزار خواهد شد . ملت ما ارزش فریادهایی را که علیه استکبار جهانی می‌زند نیک می داند همین فریادها بوده است که کاخ های ستم و بیداد را سرنگون کرده و خواهدکرد. به همین دلیل 13 آبان یک روز فراموش نشدنی در تاریخ ماست و ملت آن را از دست تحریف اغیار مصون نگه خواهد داشت .
13 آبان امسال مصادف است با آغاز محرم . ملت ایران با بهره گیری از روحیه مقاومت که برخاسته از فرهنگ " هیهات من الذله" نهضت عاشورا است در کنار حسین زمان بودن را بیشتر تمرین خواهد کرد و به یزید و یزیدیان زمان لعن و نفرین خواهد فرستاد .

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    16 0
    کسی نمی گوید شعار ندهیم می گویند بعد از سی و اندی سال عاقلانه تر این است به جای شعار عمل کنیم عمل را هم در خرد جمعی گفتگو برای پیش برد اهدافی می دانند که سی سال و اندی است با شعار به دست نیامده است این بد است جناب مقاله نویس؟ یا ترجیح می دهید همچنان این تابو را حفظ کنید و مثل یک توتم بپرستید
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    28 0
    عمرا حافظه تاريخي ملت پاك بشه ! مثلا ما دقيقا يادمونه امام رحمه الله به چه كسايي گفت شما عرضه ي اداره ي يه نانوايي رو نداريد !!!! شما چي رسالت كه مدعي آرمانهاي انقلابي؟ يادته كه ؟!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      1 0
      حالا همین ها مدعی اند
  • بی نام US ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    39 0
    بابا دست بردارید از این همه ریاکاری! ملت بد از ۳۴ سال دیگه خسته شده از شنیدن این داستان‌ها به خدا..
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    10 0
    حافظه تاريخي؟ مرد حسابي اين كه عراق 8 سال جنگ رودررو به ايران تحميل كرد و بهترين جوانان اين مملكت رو شهيد كرد و غرامت هم نداد چيه؟ و جالبه همون صدام ملعون رو هم اين آمريكاييها دمار از روزگارش در آوردن، اگه بحث تاريخه كه ترومن رئیس جمهور آمریکا به شوروي اولتیماتوم داد از ايران خارج بشن و نگرانی استالین از برخورد نظامی با آمریکا سرانجام شوروی را به خروج از ایران وادار کرده بود، خب اينم هست كه!. اصلا مگه همش بايد تو تاريخ زندگي كرد؟ اگه اينطوره پس 200 سال ديگه هم بايد بگيم فلان روز آمريكا فلان كارو كرد پس قطع رابطه؟ مگه الان ژاپن يا آلمان بخاطر جاسوسي با آمريكا قطع رابطه كردن؟! پس منافع ملي چي ميشه؟ آقا لطفا درج كنين اين نظرو
  • ابراهيم A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    14 0
    بعضي ديگر هم خيلي دلشان ميخواهد كلا بخش اعظم ملت ايران را پاك كنند!!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    3 0
    آقاي روزنامه رسالت مدعي ولايتمداري! مطالب زير را هم اگر وقت كرديد بخوانيد و بعد داستانسرايي كنيد!!!! به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دانش آموزان و دانشجویان در آستانه 13 آبان تصریح کردند: هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند،اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند. یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: همانطور که در مشهد هم گفتم،به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمیکنیم و این تجربه،ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد/اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد.
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    7 0
    امریکا هر کاری دلش می خواد بکنه. ما باید روی پای خودمون بایستیم. اما این شعار دادن ها کلا دیگه به درد نظام سیاسی امان نمی خوره. ما باید از دوره شعارها و آرمانگرایی عبور کرده و وارد دوره عقلانیت و اقدامات عملی در جهت منافع کشور شویم. اینقدر تغییر براتون سخته؟؟؟
  • سلیمان A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    0 0
    از رسانه های ایران باید پرسید مگه نه این است که اعتبار یک رسانه به میزان اخبار درستی که در اختیار مردم قرار می دهند، بستگی دارد؟ اعتباری که رویترز در عرض 150 سال خبررسانی به دست آورده ناشی از همین انتشار اخبار و آنالیزهای مبتنی بر واقعیات بوده است. اینکه گفته می شود، یه دنبال پاک کردن حافظه ملت ایرانند باید به این نکته پاسخ دهند این ملت چه تعدادند؟ ملت کسانیند که دنبال رفتن به آمریکا هستند نه آنچه که در رسالت به نام ملت خوانده می شود. اگر اصولگرایان معتقد به مرگ بر آمریکا هستند پس چرا رییس جمهور شما در 8سال بیش از 10 بار با دوستان و خانوادگی راهی آمریکا شدند و بار آخر با 140نفر.