عزیز محمدی می گوید اگر او نبود ، کفاشیان رئیس فدراسیون نمی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ عزیز محمدی که به همراه علی کفاشیان مهمان برنامه ورزش از نگاه 2 بودند تا درباره اتفاقات آخرین مجمع فدراسیون فوتبال و مسائل مالی صحبت کنند. در ابتدای این برنامه عزیز محمدی گریزی زد به روزی که علی کفاشیان بر خلاف رای دولت توانست رئیس فوتبال بماند. او گفت:« من کاندیدا شدم تا کفاشیان رئیس بماند. دولت می خواست هر طور که هست ، کفاشیان برود و به جای او قریب بیاید. فشار زیادی هم به او آورده بودند که کنار برود. ما قرار بود در کنار کفاشیان کاندیدا شویم و دلیل مان هم رای مردم در 90 بود که بیش از 90 درصدشان می خواستند فدراسیون استقلال داشته باشد و. من چون می ترسیدم تاج جا بزند ، کاندیدا شدم . کفاشیان وقتی منتقمی را برای نایب رئیسی معرفی کرد گفتم دوباره این ها با نبی مرا دور زدند اما من در انتخابات ماندم. ماندم و باعث شدم کفاشیان رای بیاورد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعدی A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    7 1
    از اینکه منفیها رو به نظر سنجی برگردوندید ممنونم
  • امير تبريز اوغلي ضد لنگي و كيسه IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    6 0
    ولي خداييش عجب اعتماد به نفسي داره
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    8 3
    تو كه خوبي فوتبالي هم هستي لا اقل كفاشيان ورزشي است زور هم نميگه دروغ هم نميگه
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    2 2
    چه افتخار هم مي كنه
  • فرهاددددددددددد IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    11 1
    برنامه آخر شب بود واسه اون دسته از افراد كه نديدن بگم : به شعور بيننده شنونده ، برنامه سازان ، مجريها و............ تمام ملتي كه براي فوتبال زحمت مي كشن توهين شد توسط آقاي كفاشيان !!!!!!!!!!!!!!!!! يه ليوان آب رو تا ته خورد از بس كه گير كرده بود نمي دونست چي بگه ؟ تمام بازيكنان اسبق فوتبال پشت درهاي جلسات با آقاي بلاتر مونده بودن؟! در جواب سوال اينكه شما ميگين 15 ميليارد براي آمادگي براي جام جهاني پيش بيني كردين برنامه هاشو بگين گفت : هزينه رفتن و آمدن و اردو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اينقد اعصابم ريخته بهم نمي تونم ديگه بنويسم! فقط مافيا در اين برنامه دوباره خودي نشان داد : موبايل آقاي كفاشيان زنگ خورد و اين آقا وسط برنامه زنده رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    5 2
    من این چند روز که بلاتر اومد ایران داشتم فکر میکردم که فوتبال چقد نزدیک شده به سیاست. وقتی بلاتر میگه گذاشتم در یک موقعیت مناسب و بخاطر پیروزی روحانی اومدم ایران، آدم باید یکم فکر کنه که چطور اینا به هم مرتبط هستن. حالا آمریکا هم میگه بیا بازی دوستانه انجام بدیم، در صورتی که قبلا این اتفاقات به خاطر شرایط تحریم و مسائل خاص دیگه اتفاق نمی افتاد. حالا در همین شرایط آقای کفاشیان تیمهای رده های مختلف رو به جام جهانی برده، بهترین فدراسیون آسیا شده، پرونده تبانی رو برای اولین بار باز کرد و به سرانجام رسوند، فوتبال بانوان و ساحلی پیشرفت محسوسی داشتند... به نظرم باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی به قضاوت افراد نشست. هر چند که کم و کاستی هایی هم داشته آقای کفاشیان.