۰ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

فارس نوشت:

افراد مسلح که مدتی است، وارد اردوگاه آوارگان فلسطینی «یرموک»، در جنوب دمشق شده‌اند، آمادگی خود برای خروج بدون قید و شرط از این اردوگاه را اعلام کردند.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، یک هیئت از افراد مسلح مستقر در اردوگاه آوارگان فلسطینی «یرموک»، در جنوب دمشق امروز به منظور اعلام آمادگی برای خروج از این اردوگاه نزد «احمد جبریل»، دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل- رفتند.

این هیئت اعلام کرد که گروه‌های مسلح مستقر در یرموک با خروج بدون قید و شرط از این اردوگاه موافق هستند.

این درحالی است که جبهه خلق برای آزادی فلسطین، خروج گروه‌های مسلح از اردوگاه یرموک را به عنوان شرط اصلی حل ریشه‌ای بحران این اردوگاه اعلام کرده بود.

همچنین پیش از این یک هیئت از سازمان آزادیبخش فلسطین به ریاست «زکریا الاغا» و حضور «احمد مجدلانی» عضو کمیته اجرایی این سازمان، به منظور بررسی راه‌های حل بحران اردوگاه یرموک به دمشق رفته و با نمایندگان گروه‌های فلسطینی و نیز مسئولان سوری دیدار کردند.

در این میان، موافقت گروه‌های مسلح با خروج از اردوگاه مزبور در پی پیشروی ارتش سوریه در اطراف این اردوگاه و به عبارت دقیق‌تر در منطقه «السبینه» و نزدیک شدن به منطقه «حجر الاسود» اعلام شده است.

اکنون نیروهای ارتش سوریه در آستانه پاکسازی منطقه حجر الاسود هستند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    11 4
    یکی از پناهگاه های تروریست ها اونجا هست. ارتش سوریه بهتر است اردوگاه را با خاک یکسان کنند. کسانی هم که آنجا هستند به کشورشان برگردند.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    9 2
    خوارج گمراه زمانه از ال سعود ارتزاق میکنند
    • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
      3 1
      به آل سعود هیچ ربطی نداره توی همین خبرآنلاین دیدید که یکی از بزرگان وهابی گفته بود جوانان عربستان به سوریه نروند! لطفا کمی فکر کنید
  • farid A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    2 0
    سلام اگر این فلسطینیها خیلی مبارزند چرا برای ازادی کشورشان از دست صهیونیستها اعلام جهاد نمی کنند چرا به تروریستها در اردوگاهی که دولت سوریه سالها به انها پناه داده پناه میدهند