برنامه 90 بار دیگر ماجرای نامه فیفا به باشگاه ها درباره حقوق تیم ها از بازی بازیکنان شان در جام جهانی را سوژه کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ هفته قبل که مهدی نبی مهمان 90 بود ، فردوسی پور از او درباره نامه ای پرسید که بر اساسش مبلغی برابربا 2800 دلار برای هر بازیکن شاغل در تیم ملی از سوی این نهاد تعلق می گیرد. رقمی که مجموعش در 15 روز و برای 23 بازیکن ، عددی چشمگیر برای فدراسیونی مثل فوتبال ایران می شود البته این پول باید به باشگاه ها می رسیده اما این نامه تنها صفحه نخستش که بحثی از پول نداشته به باشگاه ها ارسال می شود و با اصرار و عجله این نامه پس گرفته می شود. نامه ای که کسرایی مسئول بین الملل سازمان لیگ مسئول پاسخگویی درباره اش شده است. او باید به طور ضمنی به این اتهام که آیا فدراسیون قصد داشته این حق باشگاه ها را به سود خود مصادره کند پاسخ می داد. درحالی که فردوسی پور خیلی حرفه ای اصلا حرفی در این باره نمی زد. کسرایی هم سعی داشت خود و فدراسیون را از این اتهام مبری کند.

بحث البته به سمت ترجمه یک واژه انگلیسی رفت اینکه این پول فقط به بازیکنانی داده می شود که 2 سال کامل قبل جام جهانی را در تیم ملی بودند یا پولی که به آنها تعلق می گیرد به تیم هایی می رسد که دو سال گذشته این بازیکنان در انها حضور داشتند. فردوسی پور که استاد دانشگاه در رشته زبان است ، مجبور شد با ترجمه واژه به واژه عبارت ، کلاس زبانی را برای این مقام فدراسیون و مردم برگزار کند.

البته او تنها به طعنه در حرف هایش گفت:« ما نمی دانیم شما چرا این نامه را کامل نفرستادید و اینکه این پول ها چه سرانجامی پیدا می کرده اما شما این نامه را به باشگاه ها ندادید دیگر!»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =