کروش: رفتار کریس  رونالدو در تیم من باعث سرخوردگی بود/ مسی بهترین شد چون معمار فوتبال است

کارلوس کروش که گویا هنوز خاطرات جام‌جهانی 2010 را فراموش نکرده، بار دیگر به کریستیانو رونالدو ستاره تیم‌ملی کشورش حمله کرد.

 

به گزارش خبرورزشی ؛ در روزهایی که در پی درخشش رونالدو در پلی‌آف جام‌جهانی و در دیدار پرتغال و سوئد همه به تمجید از رونالدو پرداخته‌اند و گفته می‌شود که رونالدو یک‌تنه پرتغال را به جام‌جهانی برده است، کروش در این باره به سایت رکورد پرتغال گفت: «اگر رونالدو پرتغال را یک‌تنه به جام‌جهانی 2014 برده، نباید فراموش کرد که او یک‌تنه شانس قهرمانی در جام‌جهانی 2010 را نیز از پرتغال گرفته بود.» کروش ادامه داد: «اگر رونالدو در جام‌جهانی 2010 آن‌طور که از او انتظار داشتیم بازی کرده بود و کم‌فروشی نمی‌کرد، ما در مرحله حذفی اسپانیا را شکست می‌دادیم و بزرگترین گام در راه قهرمانی را برمی‌داشتیم.»

ناگفته نماند در آن دیدار پرتغال با یک گل مغلوب اسپانیا قهرمان رقابت‌ها و حذف شد. در پایان بازی وقتی خبرنگاران از رونالدو درباره دلیل حذف پرتغال پرسیدند، او گفت که بروید دلیل حذف را از کروش سؤال کنید.

کروش درخصوص آن دیدار ادامه داد: «من در دیدار مقابل اسپانیا مأموریت‌هایی به رونالدو داده بودم که او به هیچ یک از آنها عمل نکرد و این واقعاً باعث سرخوردگی است. بعضی‌ها فکر می‌کنند از هر پیراهنی بزرگتر هستند اما هیچ‌کس بالاتر از تیم‌ملی نیست.» کروش در سال 2011 به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان به جای رونالدو به مسی رأی داد و مسی را سلطان معماری فوتبال نامید. او در این خصوص نیز گفت: «بله، لئو بهترین بازیکن جهان انتخاب شد چون واقعاً سلطان معماری فوتبال بود و من هم به او رأی دادم چون رونالدو هیچ چیز بیشتر از او نداشت.»

کارلوس کروش در ادامه این مصاحبه به فرناندو سانتوس و پائولو بنتو هموطنان خود که تیم‌های ملی یونان و پرتغال را به جام‌جهانی 2014 رساندند نیز تبریک گفت. کارلوس گفت: «من نه تنها به این دو بلکه به تمام کادرفنی دو تیم یونان و آلمان تبریک می‌گویم، حضور ما سه نفر در جام‌جهانی 2014 برزیل به طور فزاینده‌ای به اعتبار و شهرت مربیان پرتغالی در خارج از کشور می‌افزاید.»

ناگفته نماند تمام این صحبت‌های کروش که در سایت‌های مختلف پرتغال بازتاب داشته، به نقل از سایت رکورد بوده که کروش طی این مصاحبه صحبت‌های مفصلی نیز درخصوص تیم‌ملی ایران داشته که به زودی از طریق این سایت منتشر خواهد شد.

 

 4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آلبالو IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    گرچه اون موقع هم مسی هیچ چیز برتری از رونالدو نداشت وفقط چهره و رفتار آرومتری که نسبت به رونالدو داشت باعث شد این جایزه رو بگیره ولی در حال حاضر بدون شک رونالدو خیلی بهتر از مسی هست
    • بی نام IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      97 59
      البته از مسی مصدوم بهتره
  • بی نام IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    52 45
    از کینه بمیر
  • هادی IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    73 62
    اگر تو فوتبال معیارهای انتخاب بهترین بازیکن جهان را در بازی زیبا-حرکت پابتوپ-دریبل-سرعت-تعدادگل زده-*تعدادپاس گل*همکاری با تیم-واز همه گزینه ها مهمتر ***اخلاق***را بسنجیم فقط یک نام میدرخشد (((((((((((( لیونل مسی ))))))))))))))
    • مهراب A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      26 25
      مسی و بارسلون رو خیلی دوست دارم ولی اگه قرار باشه معیارها رو با توجه به توانایی بازیکن مورد علاقه مون انتخاب کنبم خوب نتیجه هم معلوم میشه. معیارهای دیگه ای هم هست مثل قدرت سر زنی، شوت زنی، هنرنمایی روی ضربه کاشته که تو اینا اگه بخواین قضاوت کنیم کریس بالاتره. ضمن اینکه تو معیارهای شما هم کریس چیزی کم نداره. سر الکس از کسی الکی تعریف و تمجید نمیکنه و بعدی میدونم امثال ما از اون بهتر و بیشتر فوتبال رو درک کنیم.
    • mas GB ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      35 38
      اخلاق و خوب اومدی.رونالدو فقط مغروره.و اگرنه فساد مالیاتی مسی دیگه نشون میده چقدر این بشر موزی ه.
  • بی نام IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    92 51
    مسی تو اوجش بالاتر از رونالدو است به خصوص از نظر خلاقیت.
  • reza IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    40 36
    رونالدور همیشه رونالدوست وهیچ وقت مسی از ون بهتر نبوده ونخواهد بود.
  • ایرانپور IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    30 12
    دوستان فقط زنده باد ایران و ایرانی ((همدیگر هم بخاطر مسی و رونالدو از حسودی بمیر نگیم))
  • پرسپولیسی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    31 23
    دیگه واقعیتی هست که یک مربی حرفه ای به زبون میاره احسنت
  • علی A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    19 23
    شما اگه مرد بودی کینه شخصی قاطی فوتبال نمی کردی مگه مهاجم حتما باید گل بزنه بهترین بازیکنای دنیا چند تا بازی گل نمیزنن این چه صحبتی که رونالدو باعث حذف تیم پرتغال شد فردا پس فردا در رابطه با تیم ایران ین حرفا رو نزنی که بد می بینی کارلوس جان
  • ارزو A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    11 5
    در خوب بودن مسی شکی نیست اما توجه کنید که در بارسا بازیکنی مثل ژاوی کنارش بازی می کنه و بازی می کرد با اون مغز متفکر و پاسهای بی نظیرش بذارید یه بار از اون پاسهای زیباش نصیب کریستین بشه بعد قضاوت کنید کریستین بی نظیره
    • محمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
      6 4
      اگر یکم به بازیهای مسی نگاه کنی میبینی که قریب به 90 درصد گلهاش با خلاقیت و دریبل حداقل 3 4 بازیکن بدست اومده و در کنار گلهاش پاسور بسیار باهوش و خلاقیه و خلاصه کلام اینه که هر بازیکنی با تمرین بسیار میتونه رونالدو باشه ولی مسی پدیده ای خداییه که هر 50 سال اتفاق میفته
  • ارزو A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    5 7
    من بازی رو یادم نمیاد که بخوام قضاوت کنم ولی فک نکنم کریستین از دستی بد بازی کنه
  • فاطی A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    کریس رونالدو از هر لحاظ نه تنها از مسی بلکه از تمام بازیکنهای جهان از اولین روز اختراع فوتبال تا الان بالاتر وبهتر ه کسایی که راجع به اخلاق و این چیزا نظر میدن باید بهشون بگم مگه شما با کریس بودین که از اخلاقش ایراد میگیرید کریس حتی غروروخودخواهیش هم قشنگه تمام حرکاتشو با خلاقیت خودش انجام میده از لحاظ ضربه ایستگاهی و ضربه سر وهرچیز دیگه هم که تکه اما من یه کلیپ از مقایسه مسی و مارادونا دیدم که کاملا نشون میداد حرکات مسی تقلیداز مارادوناست در مورد کسایی هم که در مورد زندگی شخصی کریس نظر میدن باید بگم زندگی شخصی هرکسی حتی اگه به اندازه کریس مشهور باشه فقط به خودش و البته هواداراش ربط داره مسی هم خوبه ولی نه اون ونه هیچکس دیگه ای به گرد پای کریس نمیرسن