جوان و جوانی در منابع ادبیات فارسی به « امید» تعبیر شده است . واژه ای که بخشی از شعار انتخاباتی شما را تشکیل داده بود.

من ، ما و جمع کثیری از علاقمندان به توسعه و پیشرفت کشور هشت سال سخت را پشت سر گذاشتیم و با ورود شما به صحنه انتخابات تلاش کردیم تا با حضور شما در پاستور و عملیاتی شدن شعار اعتدال و امید ، بخشی از دغدغه های ما کاسته شود.

این نوشتار قصد ارزیابی عملکرد دولت نوپای شما را ندارد - اعتقاد دارم برای ارزیابی عملکرد دولت باید حداقل 4 سال صبر کرد- دغدغه این نوشتار رخ نمودن یک انحراف بزرگ در مسیر دولتی است که میلیون ها نفر در این مرزوبوم به آن دل بسته اند.

آقای رییس جمهوری ! دلیل انتخاب وزرای سالمند را برای نمایندگان خانه ملت تشریح کردید. گفتید حق آزمون و خطا ندارید. و نمایندگان ملت با رای اعتماد خود بر سخنانتان صحه گذاردند. اینکه یک وزیر سالمند بیاید برای مدیریت سازمان های زیر مجموعه افراد بازنشسته را فراخوان کند باز هم قابل توجیه است. اما انحراف از جایی آغاز شده است که برای مدیریت میانی و معاونت های آن از افراد بازنشسته استفاده شده است. این یعنی عدول بخشی از سازمان مدیریت کشور از شعار امید شما.

جناب روحانی! فراخوان افراد بازنشسته برای مدیریت های میانی به معنای نادیده گرفتن جوانانی است که دوست دارند پله های ترقی را بپیمایند. نادیده گرفتن افرادی است که پای صندوق رای شما آمدند. دوست نداریم رقبای سیاسی شما بگویند روحانی هم جوانان را برای پای صندوق رای می خواهد. دوست نداریم این جمله را بشنویم یا بخوانیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    74 6
    واقعا خودتی خبرآنلاین؟!!!!
  • محمدعلی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    آقای نویسنده عزیز،کسی که مدیر باشه،توانایی تصمیم گیری برای پیر و جوان رو داره.اوضاع مسائل اجرایی و نظارتی ما به شکلی نیست که با انتخاب مدیر جوان و بی تجربه،وضعمون رو بدتر از این بکنیم.جوانها باید تا چند مدت به کسب تجربه بپردازن،بعد وارد عرصه ی مدیریت بشن.
  • ليلي A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    94 13
    وقتي حتي دوستان آقاي روحاني با انتقادهاي ناجوانمردانه سعي در تضعيف دولت دارند، از افراطيون ديگر چه توقعي داشته باشيم؟ آقاي روحاني كارش درست است اگر بگذاريد انجام دهد
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    83 10
    فعلا ت این دو سال راه حل به کار گرفتن با تجربه هاست. این وضعیت گل و بلبل حاصل جوانگرایی بود، بگذا ید کارشون بکنن به شما هم میزخواهد رسید اگر لیاقت داشته باشید و اینقدر برای مدیر شدن جز و ولز نکنید
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    51 10
    متاسفم برای این نویسنده!
  • مصطفی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    1 0
    مارو با یک کیلو مدرک به عنوان کارمند معمولی ور نمیدارن! مدیر میانی؟!
  • كاظم IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    0 1
    من تعجب مي كنم چرا دوستان به اين نوشته، نقد تند مي كنند و با بي احترامي پاسخ مي دهند ظاهراً اين دوستان همه بازنشسته اند و دغدغه خود را دارند. نويسنده در نوشته خود نگفته است كه از افراد كم تجربه و يا بي تجربه استفاده كنيد بلكه گفته از بازنشسته استفاده نكنيد اين دو مطلب خيلي باهم فرق دارد. الان در دستگاه ها فراخوان زده شده و تمام بازنشسته ها با سي چند سال سابقه به كار برگشت داده شده اند. پس كي ميخواهد اين مملكت به نسل دهه 40 و 50 سپرده شود؟