مدیر عامل سرخپوشان شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد رویانیان دیشب مهمان برنامه نود بود.او در واکنش به این سوال فردوسی پور که برای این بازی چقدر هزینه کرده اید گفت:«200 هزار یورو که همه این مبلغ را اسپانسر پرداخت می کند.»
سپس فردوسی پور از رویانیان درباره وضعیت این روزهای میلان سوال کرد که رویانیان گفت:«آنها درآخرین بازی خود با جنوا مساوی کردند.»این اظهار نظر سردار باعث شد تا فردوسی پور با تعجب بگوید:«واقعا خودتان هستید آقای رویانیان؟نکند بدل شماست؟دست شما درد نکند که فوتبال را تعقیب می کنید.این هم از مزایای فوتبالی شدن است.»عادل که سعی داشت اطلاعات رویانیان را محک بزند از او درباره دفاع و خط میانی میلان پرسید که سردار گفت:«با اشافه شدن کاکا به ترکیب میلان آنها کمی قویتر شده اند.»همین اظهار نظر کافی بود تا عادل بگوید که می شود از رویانیان در آینده به عنوان کارشناس فوتبال خارجی استفاده کرد.
سوال بعدی مجری برنامه نود این بود که آیا نمی شد شرایطی را فراهم کرد که بانوان هم بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند؟که واکنش رویانیان این بود:«در این بازی خانم های سفرا و طرفداران میلان به ورزشگاه می آیند اما باید قبول کرد که ورزشگاه های ما فعلا شرایط سخت افزاری و نرم افزاری را ندارد.به نظرم ما می توانیم از بانوان ورزشکار شروع کنیم تا آنها نخستین تماشاگران مسابقات باشند.بعد از آن هم سایر بانوان به ورزشگاه ها بیایند.»
عادل سپس یک انتقاد از رویانیان کرد و گفت:«هر کسی از مقابل در باشگاه پرسپولیس رد شده است،از او دعوت کرده اید تا برای بازی با میلا بیاید؟!»که رویانیان گفت:«این کار قشنگی بود.برخی از پیشکسوتان علیرغم بیماری که داشتند به تمرین آمدند.این برای ما ارزشمند است.آنها خودشان بزرگ هستند و می دانند که چقدر می توانند بازی کنند.آقای پروین هم که هست و مشکلی پیش نمی آید.فکر می کنم قرار است دو تیم 14 نفره شوند و هر کدام یک نیمه بازی کنند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    از قبل سؤالها را با هم هماهنگ کرده بودند.
  • بهمن IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    سردار رویانیان بهترین مدیرعامل سرخپوشان از آغاز تابحال بوده است و به پرسپولیس اعتبار تازه ای بخشیده است .
  • میلاد A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    رویانیاناستاد به چالش کشیدن تیم پرسپولیسه. وگرنه اطلاعات فوتبالیش اندازه یه پسر دبستانی هم نیست.فقط ادای آدمای عقل کل رو درمیاره.
  • میثم A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    درود بر سردار پرسپولیس، امیدوارم این کارهای قشنگ ادامه دار باشد
  • ضد کیسه حموم!!!!!!!!!!!!!!!!! A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    درود بر سردار رویانیان .فتل برو یاد بگیر .هرچند نرود میخ اهنی در سنگ .
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    آقای رویانیان استعداد زیاد داره...
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    نميدونم چه اصراريه يه آدم غير مرتبط بياد بشه مدير يا رئيس جايي و ٨ سال آزمون و خطا كنه كه كمي ياد بگيره ! بعدشم ملت ميمونن و گند كارياش! عاقلان دانند...
  • مالدینی A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    26 14
    به احترام سردار 6تایی ها خبر دار.