ایسنا نوشت : دبیرکل اوپک گازی در سفر به پایتخت انرژی کشور با اعلام این که عسلویه بزودی به عنوان منطقه‌ای استراتژیک مورد توجه جهانیان قرار خواهد گرفت گفت: اوپک گازی می‌تواند در عرصه انرژی جهان نقش تاثیرگذاریی ایفا کند.

 سیدمحمدحسین عادلی، چهارشنبه 6 آذرماه، در سفر به عسلویه و بعد از بازدید از برخی پروژه‌های میدان گازی پارس جنوبی با اشاره به تحولات اخیر بین‌المللی و حضور ایران در مسند دبیر کلی کشورهای عضو مجمع صادرکننده گاز(اوپک گازی) گفت: خوشحالیم که با تدبیر و هوشمندی وزیر نفت توانستیم این جایگاه مهم - دبیرکلی اوپک گازی- را برای کشور کسب کنیم.

دبیرکل اوپک گازی گفت: با توجه به جایگاه گاز در اقتصاد جهانی و همچنین در اختیار داشتن بیش از 70 درصد از ذخایر گاز جهان به این سازمان بین‌المللی، اوپک گازی می‌تواند در عرصه انرژی جهان نقش تاثیرگذاریی ایفا کند.

عادلی با اشاره به پیشرفتهای صورت گرفته در عسلویه خاطرنشان کرد: با تدابیر ویژه وزارت نفت و عزم جدی مدیران صنعت نفت در پارس جنوبی عسلویه بزودی شاهد فعالیتهای بی‌نظیری خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور گفت: تحولات امید بخش کشور نوید این را دارد که عسلویه بزودی به عنوان منطقه‌ای استراتژیک مورد توجه جهانیان قرار خواهد گرفت.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    14 7
    بله,همه ی گاز و نفت کشور را چپاول می کنن و ما هم از همیشه بدبختر زندگی می کنیم.ای کاش حتی یک قطره نفت هم نداشتیم............