کریم انصاری فرد و علی کریمی شاد ترین شب زندگی فوتبالی شان را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15:00 امروز (جمعه) تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.

اولین موقعیت خطرناک تیم میزبان در دقیقه 7 روی اشتباه مدافعان پرسپولیس به دست آمد اما کریم انصاری فرد در مصاف تک به تک نتوانست دروازه را باز کند. هرچند داور اعتقاد داشت که مهاجم تراکتور از دستش برای کنترل توپ استفاده کرده و اولین کارت زرد مسابقه را به او نشان داد. در حالی که فشار شاگردان مجید جلالی روی دروازه پرسپولیس ادامه داشت، واکنش های خوب نیلسون مانع از گلزنی تراکتورسازان می شد. در دقیقه 41 بازی بود که سرانجام قفل دروازه ها شکسته شد و تراکتور از روی یک ضربه کرنر به گل رسید. پس از اینکه نیلسون ضربه سر اول را دفع کرد، کریم انصاری فرد توپ برگشتی را وارد دروازه کرد تا هشتمین گل خود را در لیگ برتر به ثبت برساند. در نهایت نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازی سرعت نسبتا خوبی به خود گرفت. پرسپولیسی ها که برای جبران نتیجه جلو کشیده بودند، موقعیت هایی را روی دروازه تراکتور خلق کردند. در دقیقه 62 علی دایی، فرزاد حاتمی را به جای محمدرضا خلعتبری وارد زمین کرد تا خرید جدید تیمش در کنار سیدصالحی زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دهند.از طرفی مجید جلالی هم که به دنبال حفظ نتیجه بود، علی کریمی را به زمین فرستاد تا با استفاده از تجربه این بازیکن نبض بازی را در دست بگیرد. پرسپولیس در این دقایق یک بار هم تیر دروازه تراکتور را به لرزه درآورد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود. در حالی که بازی رو به پایان بود، فشار بازیکنان پرسپولیس روی دروازه تیم میزبان لحظه به لحظه بیشتر می شد اما هیچکدام از این موقعیت ها ثمری نداشت. در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا قهرمان نیم فصل، نیمه دوم لیگ را با شکست آغاز کند.

بدین ترتیب تیم فوتبال تراکتورسازی 29 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد. پرسپولیس هم با همان 27 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

نتایج سایر دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

مس 2 - راه آهن 1

سایپا 2 - داماش 3

نفت تهران 2 - فجرسپاسی 0

ملوان 2 - صبای قم 1

فولاد 0 - سپاهان 0

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =