ایسنا نوشت:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش عملکرد صدروزه رییس‌جمهور ابراز عقیده کرد: گزارش صد روزه ناظر به پاسخگویی مطالبات مردم و منتقدان نبود.

 محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه افزود: امید دادن به مردم برای حل مشکلات اقتصادی از نکات مثبت گزارش بود ولی اختصاص بخش عمده‌ای از وقت گزارش به نقد عملکرد دولت گذشته موجب شد که گفته شود رئیس دولت حرف چندانی برای گزارش عملکرد ندارد.

وی ادامه داد: آقای روحانی می‌داند که دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری پایان یافته است و ایشان رئیس‌جمهور همه ملت هستند و انتظارات همگی را در مصاحبه باید پاسخگو باشند و ان‌شاءالله ایشان این کار را انجام دهند. از نقد دولت گذشته بدون تخریب استقبال می‌کنیم اما نقد و سیاه‌نمایی نباید به سمتی برود که نقطه قوت دولت فعلی تلقی شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه "دولت باید در برابر نقد مشفقانه و نیز مطالبات مردم پاسخگو باشد"، گفت: سه مجری که در این برنامه تلویزیونی حضور داشتند سخنی از مطالبات مردم و نقدی از منتقدان منصف و مشفق به عنوان طرح پرسش مطرح نکردند. حال آنکه صداوسیما در برنامه‌های خود این انتقادات را بازتاب داده است. مناسب بود بخشی از آن پرسش‌ها در اینجا مطرح می‌شد و افکار عمومی در جریان پاسخگویی رییس‌جمهور قرار می‌گرفتند و هنوز هم دیر نشده است.

حبیبی در مورد توفیق دولت در دیپلماسی خارجی نیز اظهار کرد: متأسفانه مجریان در این گزارش تبلیغاتی گفتند که آقای رئیس‌جمهور یک جامعه خسته و فرسوده را تحویل گرفته و تبدیل به یک جامعه با نشاط و با انگیزه کرده است. اگر جامعه ما فرسوده و خسته بود دانشمندان هسته‌ای ما پلمپ تأسیسات هسته‌ای را نمی‌شکستند و 100 عدد سانتریفیوژ را به 19 هزار نمی‌رساندند. اگر خسته و فرسوده بودند، چرخه سوخت را کامل نمی‌کردند تا با افتخار وارد باشگاه هسته‌ای جهان شوند. تیم مذاکره‌کننده همانطور که آقای ظریف اعتراف کرد با دست پر در مذاکرات حضور یافتند این دست پر مرهون فداکاری مسئولان در دولت گذشته بود.

حبیبی درباره انتشار پیش‌نویس حقوق شهروندی توسط رییس‌جمهور نیز گفت: اینکه دولت دغدغه حقوق شهروندی داشته باشد خیلی خوب است منتهی در عمل باید دید دغدغه حقوق چه دسته‌ای از شهروندان را دارد. اگر مثل دولت اصلاحات دغدغه حقوق شهروندی کسانی را داشته باشد که به فکر براندازی نظام در پوشش آزادی بیان و قلم هستند، این یک راه طی شده و بن‌بست است اما اگر دغدغه حقوق همه مردم را داشته باشد باید از آن استقبال کرد.

23219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    85 3
    آقای ظریف اعتراف کرد!!!!؟؟؟ این چطور حرف زدنه آخه آقای دکتر ظریف مگه دشمن شماست که اعتراف کرده؟؟؟!!
  • مهدی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    82 5
    من یاد گرفتم هرجا موتلفه و موتلفه یی ها دارن از کسی یا دولتی انتقاد می کنن پس حتما شرایط اقتصادی مطلوبشون در خطره و رابطه وضع اقتصادی اون ها با مردم عکسه یعنی هر وقت اقتصاد رو به بهبود باشه موتلفه که بازار دستشه و نوسان و التهاب بازار به نفعشه موقعیتش در خطر میوفته همین موتلفه بود که تمام قد از احمدی نژاد عامل ویرانی اقتصاد حمایت کرد و هنوز هم می کنه و این ارامش 100 روزه نسبی برای مردم در اقتصاد رو نمی تونه ببینه و بهانه گیری و نق زدن ها رو شروع کرده
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    125 7
    زمان احمدی نژاد با اون مصاحبه های طنز دکتر حیدری این آقا کجا بود؟
  • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    70 12
    چرخ سانتریفیوژها چرخید ولی چرخ زندگی مردم نه
  • مهرداد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    57 3
    از لحاظ جبابعالی شهروندان چند دسته اند : 1- با شمایند (علاوه بر حقوق شهروندی ،خیلی دیگر از حقوقهای دیگرهم همچین چرب و چیلی شامل آنها میشود.) 2- برشمایند ( همین حالا بدون محاکمه محکوم و معدوم الدم هستند. ).... پدر بزرگ این آخر عمری به فکر یه توشه ای برای آخرت باشید .
  • رضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    30 4
    حبیبی اصولگراست
  • بی نام EU ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    72 5
    اقاي حبيبي خيلي طرز فكر چيپ وعقب مونده اي داري برادر برو خودتو اصلاح كن بعد برا مردم نسخه بپيچ
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    30 3
    يك مسلمان بايد حقيقت را به مردم بگويد نه دروغ
  • عموفری A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    36 4
    این وصله ها به دولت راستگویان نمی چسبه!!! بیشتر بنویسم مثل همیشه نظرم منتشر نمیشه
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    12 72
    " تیم مذاکره‌کننده همانطور که آقای ظریف اعتراف کرد با دست پر در مذاکرات حضور یافتند این دست پر مرهون فداکاری مسئولان در دولت گذشته بود." بسیار جمله منطقی و عاقلانه ای بود. درود بر حبیبی.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      3 0
      پس چرا تیم مذاکره کننده قبلی تو این هشت سال از این فرصت و فداکاری استفاده نکرد؟
  • سعید IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    64 1
    آقای حبیبی عزیز... آقای دکتر محمود احمدی نژاد حتی در سال 8 ریاست جمهوری خود دائما دولتهای قبلی رو به چالش میکشید و به این اشاره میکرد که در این دولت چندین برابر بیشتر از دولتهای قبل کار انجام شده؟؟
  • اوجان IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    44 3
    به خدا این مجری ها بهتر از حیدریه ویبره هستن . .
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    8 2
    شما لطفا" از مطالبات ملت حرف نزن. شما وکیل ملتید؟ نامزذتون تو انتخابات چقدر رای آورد که الان از طرف ملت خواهان مطالبات مردمید؟
  • فرید EU ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    19 3
    اقای حبیبی اگر روحانی میگفت خزانه پربوده مملکت گل وبلبل .مردم بانشاط .سفره های مردم رنگارنگ .پول نفت سر سفره ها خوب بود .اگر اینگونه بود که مردم به جلیلی رای می دادند احتیاج به تغییر نبود
  • ali IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    12 1
    خوب آقای حبیبی، شما لطفا گزارش عملکرد 2922 روزه بدهید... البته ما به گزارش نیاز نداریم، با پوست و خون عملکرد شما رو حس کردیم...
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    8 2
    تامین منافع این اقا و هم حزبی هاشون در گرو بدبختی و فقر و بیچارگی مردم هستش! واسه همین تا میفهمند قراره وضع مردم و اقتصاد بهبود پیدا کنه اینطور بالاپائین میپرند!!
  • بی نام FI ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    5 1
    تو دیگه خواهشن اسم ملتو نیار سکوت تو این روزها به نفعت هست ابروت حفظ می شه
  • قاسم IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    2 7
    اینگونه که از نظرات حضرات مشخصه ، هر کس نقدی بر یک مسئولی داشته باشه باید کوبیده شود و باید مثل اون فکر کرد مثل اون گفت و لاغیر ، به نظرتان این آزادی است ، شما نظر دهندگان محترم ،واقعا گزارش 100 روزه رئیس جمهور نان شد برایمان و یا وعده 100 روزه زمان انتخابات چی شد اگر نمی توانست چرا قول می داد خداوند می فرماید چرا می گویید آنچه را که عمل نمی کنید . آری وضع مردم و اقتصاد بهتر می شه اگر واقعا تدبیر بشه نه فرافکنی !؟
  • حمید رضاااااااااااااااا DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    2 3
    متاسفانه مردم اسیر تبلیغاتند . من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی مگر آقای خاتمی با همین تبلیغات رای نیاورد و بعد از 8 سال همه ازش به تنگ اومده بودند چون اون تبلیغات وسیله ای بود برای قدرت نه خدمت.
  • بی نام RS ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 1
    از اينكه حبيبي تسليم جوسازي ها نشده و براي كسب راي مردم هم منافقانه حرف نمي زند و شجاعانه نظراتش را گفته، از او و حزبش ممنونم. كاش همه همين شجاعت را داشتند