فیلم‌های «دوشنبه دوست داشتنی»، «بوی قیر داغ»، «خون به پا می‌شود»، «لانتوری» و «ارغوان» پروانه ساخت دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای صدور پروانه فیلمسازی 35 میلیمتری در جلسه 13 آذر خود که با حضور همه اعضاء در محل معاونت آثار سینمایی و سمعی و بصری برگزار شد، برای پنج فیلم پروانه ساخت صادر کرد.

فیلم‌های «دوشنبه دوست داشتنی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رامتین لوافی، «بوی قیر داغ» به تهیه‌کنندگی علی آشتیانی پورو به کارگردانی بهروز نورانی‌پور، «خون به پا می‌شود» به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی و به کارگردانی حماسه عظیمی پارسا، «لانتوری» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا درمیشیان و «ارغوان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیوان علی‌محمدی از شورای صدور پروانه فیلمسازی پروانه ساخت دریافت کردند.

دیدار هیات مدیره انجمن منتقدان با ایوبی
هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی،عصر چهارشنبه 13 آذر با حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی دیدار و گفت‌و گو کردند.

در این دیدار که با حضور زهرا مشتاق، سحر عصرآزاد، کامران ملکی، اسماعیل میهن‌دوست، کیوان کثیریان و طهماسب صلح‌جو برگزار شد، اعضای انجمن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد انجمن، دغدغه‌ها و انتظارات خود را از سازمان سینمایی مطرح کردند.

ایوبی در این دیدار بر آمادگی سازمان سینمایی در جهت حمایت مادی و معنوی ازانجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی تاکید و ابراز امیدواری کرد تا سینمای ایران بتواند از ظرفیت‌های این انجمن بیش از پیش بهره‌مند شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =