تسنیم نوشت:

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت گفت: تجهیزات سخت‌افزاری مانند مودم را باید خودمان همراه با سرویس مورد نظر در اختیار مشتری بگذاریم تا مشتری به راحتی با روشن کردن مودمی که ما در اختیار او می‌گذاریم به سرویس مورد نظر متصل شود.

 

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت با اشاره به اینکه براساس چشم‌انداز ترسیم شده، می‌خواهیم در ارائه خدمات به برترین شرکت در خاورمیانه تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به چشم‌انداز موفق باید با ساختار و فرآیندهای استاندارد بین‌المللی که تدوین شده است در جهت عملیاتی کردن این مهم گام برداریم.

امامی که در نخستین نشست سراسری معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه هدف اصلی پیاده‌سازی ساختار معاونت تجاری استان‌ها مطابق پیشنهاد شرکت مشاور است، گفت: با چیدمان کارشناسان این حوزه و آموزش به آنان امیدواریم بتوانیم ساختار جدید را در تمامی شرکت‌های مخابرات استانی پیاده‌سازی کنیم.

وی چهار حوزه رشد، وضعیت درآمد، تعداد مشتریان و بازاریابی را محورهای مورد بحث این نشست برشمرد و افزود: با در نظر گرفتن توسعه دولت الکترونیکی بین دستگاه‌های اجرایی کشور و تقاضا برای سرویس با کیفیت و سرعت بالا باید بتوانیم این چهار حوزه را در شرکت تقویت کنیم.

او با بیان اینکه فرصت درآمدی در حوزه باند پهن برای ما وجود دارد، خاطر نشان کرد : این بازار در حال رشد است از این رو باید در شهرهای بزرگ که رقابت در آن‌ها خیلی شدید است براساس برنامه، در بخش مشتریان تجاری با ارتباط نزدیک با آن‌ها، بیش از پیش قدم برداریم.

امامی کیفیت خدمات و پشتیبانی آن را بیش از موارد دیگر مورد توجه مشتری دانست و افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مرکز تماس باید قبل از مشتری کارشناسان مرکز با آنان تماس بگیرند و پیگیر تقاضاهای مطرح شده باشند.

وی با اشاره به اینکه باید تجهیزات سخت‌افزاری مانند مودم را خودمان همراه با سرویس مورد نظر در اختیار مشتری بگذاریم گفت: مشتری باید بتواند به راحتی با روشن کردن مودمی که ما در اختیار او می‌گذاریم به سرویس مورد نظر متصل شود.

معاون تجاری ارتباطات ثابت دو محور تخفیف به مشتریان و نوآوری و ارائه محصولات جدید را دو استراتژی مطرح در حفظ و رشد بازار شرکت دانست و ابراز کرد: پایدار بودن، افزایش تعداد مشتریان، افزایش درآمد و وجود فعالان بزرگ را از نتایج استراتژی ارائه محصولات جدید برشمرد و کوتاه مدت بودن، درآمد کم و عدم تغییر تعداد مشتریان را نتایج استراتژی تخفیف به مشتریان ذکر کرد.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =