رئیس ائتلاف ملی مخالفان بشار اسد که در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی عربی از توافق ایران و پنج بعلاوه یک ابراز نگرانی کرده، اخیرا با امیر کویت دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش خبرآنلاین احمدالجربا که این روزها ائتلاف تحت فرماندهی اش به شدت دچار درگیری از درون برای ایجاد انسجام و درگیری از خارج با نیروهای بشار اسد و ترویست های مرتبط با القاعده است یکشنبه شب با امیر و نخست وزیر کویت دیدار و گفتگو داشته است.
خبرگزاری اردن تنها به دیدار احمد الجربا با شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و شیخ جابر المبارک الصباح نخست وزیر این کشور اشاره کرد و جزئیات بیشتری از این دیدار را منتشر نکرده است. با این همه به نظر می رسد این دیدار به منظور بررسی آخرین تحولات منطقه از جمله توافق هسته ای ایران و پنچ بعلاوه یک و نیز کنفرانس ژنو دو درباره سوریه برگزار شده است.
مخالفان سوری از جمله احمد الجربا به همراه عربستان و اسرائیل به شدت از پیامدهای بهبود روابط ایران و آمریکا و توافق هسته ای این کشور با پنج بعلاوه یک نگران هستند. مخالفان سوری معتقدند این تحولات تاثیر مستقیمی بر موقعیت از پیش مستحکم شده ایران و حزب الله در منطقه می گذارد.
احمد الجربا روز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی صراحتا این نگرانی را ابراز کرده و آن را منطقی توصیف کرد. به گفته رئیس ائتلاف ملی مخالفان سوریه، هرگونه گشایش در اقصتاد ایران باعث تحکیم مناسبات منطقه ای این کشور و لاجرم تقویت بشار اسد و حزب الله خواهد شد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    17 17
    ايران بايد بيخيال حکومت هاي تاريخ مصرف گذشته بشه و رو به دوستي با جهان پيشرفته بياره، اين يک حقيقته يک بايده
    • lkhnd IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
      18 3
      اشتباه می کنی، هر دوستی رو باید نگه داشت و به دوستی ها افزود!
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
      6 4
      به دوستی ها یا به دوست جیبها !!!
    • رضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      0 0
      زمان جنگ شما یادت میاد که میگی تاریخ گذشته
  • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    13 6
    داخلی و خارجی از توافق ناراضی هستن.... بیچاره ظریف... بیچاره مردم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    18 12
    خیلی جالبه وقتی دولت ایران با تمام قوت داره از حکومت بشار حمایت میکنه و این رژیم رو از لحاظ مالی و نظامی ساپورت میکنه توقع دارین مخالفین این رژیم با ما خوب و درست برخورد کنن ؟!!!!!!!!!
    • عبدالرضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      1 0
      ایران داره از یک حکومت قانونی در برابر تروریستها دفاع میکنه که یک امر رایجه.مثلا همین الان فرانسه برای حمایت از دولت مرکزی آفریقای مرکزی در برابر مخالفان نیروی نظامی به این کشور اعزام کرده