کریم بن‌زما می گوید امیدوار است که یکی از رئالی‌ها قهرمان شود.

مریم جلالی:رئال‌مادرید شاید یکی از تیم‌هایی باشد که بیشترین بازیکن را در تیم‌های مختلف جام‌جهانی‌ دارد: پرتغال، آرژانتین، اسپانیا، برزیل، آلمان، فرانسه و کرواسی. به همین دلیل این باشگاه تصمیم گرفته گروهی از بازیکنان ملی‌پوشش که به جام‌جهانی‌ 2014 می‌روند را در یک نشست خبری دور هم جمع کند تا در مورد قرعه‌کشی این رقابت‌ها حرف بزنند. کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، آنخل دی‌ماریا، کریم بن‌زما، لوکا مودریچ و مارسلو بازیکنانی بودند که در این نشست حضور یافتند، به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند و دست آخر با پیراهن تیم‌ملی‌شان عکس انداختند. این جلسه البته یک غایب داشت و آن هم سامی خدیرا، ملی‌پوش آلمانی رئال بود که به خاطر مصدومیت نتوانست در آن شرکت کند. هم‌تیمی‌هایش اما نگذاشتند جای خالی او حس شود و به نشانه پشتیبانی از او که ممکن است به خاطر مصدومیت جام‌جهانی‌ را از دست بدهد، پیراهن تیم‌ملی آلمان را دست گرفتند و با آن هم عکس انداختند.

کاسیاس: با روش قرعه‌کشی موافق نیستم

ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال‌مادرید و تیم‌ملی اسپانیا از سختی گروه‌شان حرف زد: «قرعه سختی به ما افتاده. جام‌جهانی‌ را با بازی جلوی نایب‌قهرمان دور گذشته (هلند) شروع می‌کنیم، تیمی که بازی‌های مقدماتی‌‌اش را فوق‌‌العاده پشت‌سر گذاشته...  بعد از آن هم به شیلی می‌خوریم. ما همیشه برای بردن این تیم مشکل داشته‌ایم البته نباید فراموش کنیم که در جام‌جهانی‌ آفریقای‌جنوبی ما کارمان را با شکست جلوی سوئیس شروع کردیم اما بعد از آن پرتغال، آلمان و هلند را بردیم. منظورم این است که باید بازی به بازی پیش برویم.» او در مورد احتمال قهرمانی دوباره اسپانیا در جام‌جهانی‌ گفت: «کار بسیار سختی خواهد بود چون همه حریف‌ها با 100 در صد توانشان جلوی ما بازی خواهند کرد چون می‌خواهند ما را شکست دهند.» دروازه‌بان اسپانیایی چندان هم مطمئن نیست که تیم‌ملی کشورش را در جام‌جهانی‌ همراهی خواهد کرد: «همه ما... و یا آن‌هایی که به برزیل خواهند رفت به هواداران قول می‌دهند که همه تلاش‌شان را بکنند.»

ایکر از فرصت استفاده کرد تا از قرعه‌کشی جام‌جهانی‌ انتقاد کند: «بعضی وقت‌ها نمی‌شود فهمید چطور قرعه‌کشی کرده‌اند. من با روش‌شان موافق نیستم. برزیل (‌به عنوان میزبان) جام‌جهانی‌ را شروع می‌کند و اینکه آخرین بازی این تیم در گروه A بعد از آخرین بازی گروه B برگزار می‌شود، به نفع آن‌هاست.» تیم‌های صعود‌کننده از گروه  Aبا تیم‌های صعود‌کننده از گروه B بازی می‌کنند و به این ترتیب برزیل قبل از آخرین بازی‌‌اش می‌تواند بفهمد جلوی چه تیمی بازی می‌کند و می‌تواند از خوردن به اسپانیا جلوگیری کند.

رونالدو: پرتغال می‌تواند صعود کند

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید در این نشست اعتراف کرد که مراسم قرعه‌کشی را ندیده: «اصلاً مراسم قرعه‌کشی را ندیدم چون خواب بودم». او در مورد گروه پرتغال گفت: «گروه خیلی سختی به ما افتاده. آلمان که همیشه یک مدعی به حساب می‌‌آید و غنا و آمریکا هم تیم‌های بسیار خوبی هستند البته فکر می‌کنم می‌توانیم صعود کنیم. این به اعتماد به نفس تیم بستگی دارد. هدف اصلی ما الان صعود به مرحله بعد است. برای بعدش هم بعداً نظر می‌دهیم... از نظر من جام‌جهانی‌ رنگ و بوی دیگری نسبت به سایر تورنمنت‌ها دارد. با این حال هدف من همان هدف همیشگی است‌؛ اینکه خوب بازی کنم و با گل زدن به تیمم کمک کنم.»

مارسلو: بازی کردن جلوی مودریچ لذت‌بخش است

مارسلو، مدافع برزیلی رئال‌مادرید که به نوعی میزبان بقیه هم‌تیمی‌هایش در جام‌جهانی‌ به حساب می‌‌آید، در مورد قرعه‌کشی گفت: «گروه سختی است هر چند نمی‌شود نام گروه مرگ را به آن داد. باید از همان بازی اولمان جلوی کرواسی خوب کارمان را شروع کنیم. بازی کردن جلوی لوکا مودریچ واقعاً لذت‌بخش خواهد بود» لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال هم جواب داد: «بازی جلوی برزیل آن هم در اولین بازی‌مان در جام‌جهانی‌ اتفاق خاصی است. برزیل یکی از بخت‌های قهرمانی است و ما هم می‌خواهیم جلوی این تیم، توانایی‌هایمان را به اثبات برسانیم. برای بازی کردن جلوی مارسلو لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم بتوانیم کار را در زمین برایش سخت کنیم.»

بن‌زما: امیدوارم یکی از ما قهرمان شود

خیلی‌ها گروه فرانسه را آسان‌ترین گروه جام‌جهانی‌ می‌دانند. با این حال کریم بن‌زما، مهاجم فرانسوی رئال طور دیگری فکر می‌کند: «فکر نمی‌کنم گروه آسانی باشد. هر کدام از حریف‌های ما سبک خاص خودش را دارد. همه تلاش‌مان را برای صعود می‌کنیم البته ما شانس آوردیم که قرعه این گروه به نام‌مان افتاد. این اولین جام‌جهانی‌ است که من در آن خواهم بود و تجربه چنین چیزی آن هم در کشوری مثل برزیل واقعاً فوق‌‌العاده خواهد بود... من برای همه رئالی‌ها که با تیم‌ملی کشورشان به جام‌جهانی‌ می‌روند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بالاخره یکی از ما قهرمان جام‌جهانی‌ شود.»

251 41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانیال A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    9 12
    اگه هاشم تو مادرید بود الان پیراهن ایرانم بود
  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥ IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    9 2
    فقط رئال ، آرسنال ، اس اس و ایران ♥
  • کمال IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    20 4
    ایا تیم پرسپولیس امسال سهمیه اسیا را میگیرد؟ منفی خیر -مثبت عمرا
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    8 6
    فقط رونالدووووووووووو !!!!
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    6 10
    کاسیاس همچین میگه نایب قهرمان انگار روسیه قهرمان شد 2010!بنزما بنده خدام که امیدی نداره به فرانسه!به به پرتغالم که مثه همیشه میبازه به المان.یه مارسلو اینجا داستان نبافته!
  • 001 IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    2 0
    کو پرویز سوبله چوبله آخی دلم براش میسوزه 6666666666666666666666666666666666666666