شبکه‌های سیما برای روزهای پنجشنبه و جمعه 22 فیلم سینمایی یا تلویزیونی در نظر گرفته‌اند.

بهناز شیربانی: این فیلم‌ها را روزهای 21 و 22 آذر از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و آموزش سیما می‌بینید.

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«طمع، احتیاط»، آنگ لی 2007 تایوان

یک

پنجشنبه 21 آذر ساعت 22

در سال 1942 و همزمان با جنگ جهانی دوم، شهر شانگهای در چین توسط نیروهای ژاپنی اشغال می‌شود. آقای یی که کارگزار چین و مسئول حفظ صلح در شانگهای است بر اساس اسناد و مدارک پلیس ضد جاسوسی متهم به جاسوسی برای ژاپنی‌هاست و...

تونی لیونگ، وئی تانگ، جون چن

«یک دقیقه و یازده ثانیه»، مصطفی رزاق کریمی (تلویزیونی)

یک

جمعه 22 آذر ساعت 14:50

همسایگان یک آپارتمان به طور اتفاقی مکالمات تلفنی یکدیگر را شنود کرده و در صدد حل مشکلات هم برمی‌آیند. مرتضی به یکی از همسایگان رباخوار خود بدهکار است و در شرایط بد روحی قرار دارد. از اتفاق یکی از همسایگان مکالمات او با مرد رباخوار را می شنود و از ازدواج دخترش با پسر مرد رباخوار جلوگیری می‌کند.

علیرضا شجاع‌نوری، شقایق فراهانی، ناصر گیتی‌جاه، مومن کیایی

«مختارنامه ( راز عاشقی)»، داوود میرباقری (تلویزیونی)

یک

جمعه 22 آذر ساعت 22

مردم ایران در مبارزه مختار به او خدمات ارزنده ای ارائه می دهند و به عنوان دوستدار شیعیان شناخته می شوند.

فریبرز عرب‌نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو،  رضا رویگری

«خرگوش کیک پز»، 2011 چین

دو

پنجشنبه 21 آذر ساعت 8

این فیلم از جایی شروع می شود که شیفو که فرمانروای ورزش کانگ فو است از شاگردش بیگی می خواهد به پیش دخترش پونی برود و نامه ایی را که پدر برای او فرستاده به او بدهد.

-

«ویکی و مردان پر زور»، 2009 آلمان

دو

پنجشنبه 21 آذر ساعت 14:30

این فیلم درباره ویکی پسر کوچک وایکینگی است که از هوش بالایی برخوردار است ولی از نظر پدرش، هالوار که معتقد است یک وایکینگی باید تنها زور ِبازو داشته باشد تصمیم می گیرد تا با ویکی مبارزه کند. در مبارزه حمل سنگ ویکی با استفاده از هوش خود برنده می شود.

-

«نامه ای به همسرم»، عثمان کریم 2010 سوئد

دو

پنجشنبه 21 آذر ساعت21

فرانسیس اهل گامبیا است و برای کار به اروپا رفته ولی به علت قوانین امنیتی وضع شده توسط آمریکا کالاهای مورد نیازش از گامبیا به او دیر می رسد و برای همین اوضاع مالی خوبی ندارد. او به دنبال بیمه بیکاری است و...

دنی گلاور، پیتر گاردنر

«سیاره گنج»، 2002 آمریکا

دو

جمعه 22 آذر ساعت 8 صبح

جیمز نوجوانی سرکش و مغرور است که نمی داند از زندگی چه می خواهد، جیمز بازیگوش و سر به هوا است. مادر جیمز مهمانخانه ای را اداره می‌کند و از جیمز انتظار دارد به او کمک کند.

-

«آوازهای مادرانه»، اصغر هاشمی

دو

جمعه 22 آذر ساعت 17:30

شکوه پیرزن تنها و بدخلقی است. او فقط یک دختر و یک پسر دارد که پسرش در خارج از کشور زندگی می‌کند و دخترش مشغله زیادی داشته و فرصت زیادی برای رسیدگی به مادرش ندارد.

ثریا قاسمی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی، مهدی پوراحمدی، فخرالدین صدیق‌شریف

«گردباد»، کامران قدکچیان

دو

جمعه 22 آذر ساعت 23:30

آمریکایی ها زباله های اتمی را که در یکی از روستاهای خراسان مدفون شده است منفجر می کنند. در نتیجه تشعشع رادیو اکتیو ناشی از انفجار ، چوپان جوانی به بیماری مرموزی مبتلا می شود و گوسفندانش نیز می میرند. اهالی روستا عبدالله برادر چوپان، و همسر برادرش ، را از ترس ابتلاء به همان بیماری وادار به ترک روستا می کنند.

فرامرز قریبیان، محمد مطیع، جمشید مشایخی، ایرج راد

«مهمانخانه ای در برف»، سعید سلطانی (تلویزیونی)

سه

پنجشنبه 21 آذر ساعت 15:30

سامان و آهو زوجی جوانی که برای مراسم ازدواج خود عازم کشور ترکیه هستند،  در بین راه دچار تصادفی می شوند که مجبور به ترک خودرو خود می شوند و ناچاراً به یک مهمانخانه پناه می‌برند و...

حسین یاری ، یکتا ناصر، لاله اسکندری

«ماه من (قسمت اول)»، 2011 هند

سه

پنجشنبه 21 آذر ساعت 19

گنگا مردی است که عدم ثبات ذهنی دارد. او صاحب دختری به نام نیلا (به معنی ماه) است. بانو همسر گنگا پس از تولد نیلا از دنیا رفته است. راجند پدر بانو ، مرد ثروتمند و صاحب نفوذی است. راجند به کمک دخترش شویتا، نیلا را پیدا می کند و نزد خود می آورد و...

-

«ماه من(قسمت دوم) »

سه

جمعه 22 آذر ساعت 19

-

-

«برخورد مرگبار»، 2010 آمریکا

سه

پنجشنبه 21 آذر ساعت 23:30

دیوید عضو سابق ارتش آمریکا با بمب‌گذاری از پلیس طلب پول می کند. دیوید پس از ربودن زن تامی به او بمب وصل می کند. تامی باید زن خود را بکشد تا بقیه افراد پلیس نجات پیدا کند، او نیز همین کار را می کند.

-

«به سادگی»، 2012 فرانسه

چهار

پنجشنبه 21 آذر ساعت 16

این فیلم درباره هنرمند و شاعری است که به علت ندادن اقساطش، ماموران باید خانه و وسایل او را به حراج بگذارند، ولی در این میان یکی از ماموران به دور از چشم اداره مالیات و بانک تلاش می کند مصادره اموال او را متوقف کرده و به عقب بیندازد.

-

«سرپیکو»، سیدنی لومت، 1973 آمریکا

چهار

جمعه 22 آذر ساعت 12

سرپیکو یکی از نیروهای پلیس نیویورک، تلاش می‌کند همچون یک پلیس وظیفه‌شناس با مجرمان برخورد کند. اما عموم پلیس ها به فکر باج‌گیری هستند و...

آل پاچینو، جان راندولف، جک کیو

«آدم کوچولوها»، پیتر هویت، 1997 بریتانیا و آمریکا

تهران

پنجشنبه 21 آذر

ساعت 13

این فیلم داستان چهار آدم کوچولوست که در زیر خانه ای زندگی می‌کنند که صاحب آنجا قصد دارد آنجا را خراب کرده و یک ساختمان لوکس بسازد. پسر خانواده با این تصمیم مخالف است و آنها به او کمک می کنند که ...

جان گودمن، جیم برودبنت

«خروج»، 2012 آمریکا

تهران

جمعه 22 آذر 40 دقیقه بامداد

تام دستگاهی می سازد که به وسیله آن می تواند وارد خاطرات شخص شود و خاطرات بدش را پاک کند. اما دستگاه او توسط بخش جنایی مورد سو استفاده قرار می‌گیرد و او را مجبور می کنند وارد خاطرات یک قاتل شود، اما دستگاه هنوز ناتمام است و تام وارد خاطرات فرد قاتل زندانی می شود.

-

«آدم برفی ها»، 2011 آمریکا

تهران

جمعه 22 آذر ساعت 9:15

پسری که دچار بیماری سرطان است تصمیم می گیرد که جشنواره ای از آدم برفی ها در محل مدرسه شان راه بیندازد و از طریق کمک های عام المنفعه برای بیماران هزینه درمانشان را جمع کند.

-

«هفت مجازاتگر»، 2011 ژاپن

تهران

جمعه 22 آذر ساعت 13:30

هفت تبهکار سابق توسط پلیس ژاپن به کار گرفته شده اند تا در عملیات های فوق برنامه که این پلیس ترتیب می دهد نفش خود را ایفا کنند.

-

«مرگ سپید»، مرتضی آتش زمزم (تلویزیونی)

شما

پنجشنبه 21 آذر  ساعت 23

فرید اویسی در سودای دست یابی به زندگی بهتر در آن سوی آبها برای خود و خانواده اش به همراه دوست خود مسعود وارد معاملات مواد مخدر می شود و...

شهرام قائدی، ذبیح افشار، مانا بهرامی، مهدی باقربیگی، علی اکبر میاندار

«فاصله»، حمید اکرمی

شما

جمعه 22 آذر ساعت 13:30

فرشید و فرهاد با دختربچه‌ای تصادف می کنند و برای فرار از این موضوع و عواقبش راهی عراق می شوند، اما به دلیل بسته بودن مرز تصمیم می گیرند، پای پیاده به سمت کشور عراق بروند و...

-

«اشک انار»، فیاض موسوی

آموزش

جمعه 22 آذر ساعت 10

عابد دانشجوی هنرهای تجسمی در جستجوی تحقیق در آثار یک استاد قلم زنی است که با آخرین شاگرد او آشنا می شود و برای ایده گیری سبک استاد به عنوان شاگرد به کارگاه او می رود. عابد در کنار آموزش سبک استاد سلوک اخلاقی استاد را نیز فرا می گیرد.

کتایون امیرابراهیمی

58247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امینی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 1
    واقعا شبکه 1 میخواد "شهوت، احتیاط" انگ لی رو پخش کنه؟؟!! پس میریم به استقبالش با حذف حداقل 1 ساعت از فیلم !