مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز یکشنبه 11 اسفند 1392

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران با اشاره به قتل فجیع یکی از شهروندان ورامینی به مهر گفت: با استفاده از دوربین های بانک، قاتل 24 ساله به دام پلیس افتاد.
سرهنگ محمد کمانکش با اشاره به وقوع یک قتل در روزهای گذشته در شهرستان ورامین افزود: در این جنایت یکی از شهروندان ورامینی پس از بازگشت از محل کار، قصد داشت خودروی خود را به داخل پارکینگ منزل ببرد، این شهروند پس از پیاده شدن از اتومبیل، برای باز کردن درب پارکینگ به سمت خانه خود حرکت می کند و سارق جوان نیز از این فرصت استفاده کرده و در یک لحظه خود را به داخل اتومبیل رسانده و و حرکت می کند.
وی ادامه داد: شهروند ورامینی که متوجه حضور سارق در پشت خودرویش شده بود، در همان لحظه به سمت خودرو حرکت می کند اما سارق جوان با حرکت به سوی عقب، این شهروند را زیر کرده و با چرخ های اتومبیل از روی پاهای وی نیز رد می شود، این شهروند به دلیل برخورد سرش با زمین و بر اثر شدت جراحات وارده از دنیا می رود. ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از ماجرا یافتن قاتل جوان را در دستور کار خود قرار دادند.
این مسئول عنوان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی خودروی دزدیده شده فردای حادثه در یکی از محله های ورامین کشف شد و پس از آن با توجه به وجود یک بانک در کنار محل حادثه و مجهز بودن این بانک به دوربین های مدار بسته، جستجوی قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کمانکش بیان داشت: با در اختیار گرفتن فیلم های ضبط شده توسط بانک، قاتل جوان شناسایی شد و مشخص شد که این فرد دارای سوابق متعددی در سرقت بوده است و بدین ترتیب ماموران آگاهی با بدست آوردن سرنخ های موجود توانستند در کمتر از چند روز قاتل 24 ساله را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

 

جزئیات انفجار ضایعات جنگی در مهران
مسئولان جزئیات انفجار ضایعات باقیمانده از جنگ تحمیلی در یک منزل مسکونی در شهر مهران را تشریح کردند.
نورعلی ملکشاهی، معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان مرزی مهران در این خصوص به ایسنا گفت: حدود ساعت 10 و 12 دقیقه دیروز در فاز 5 شهر مرزی مهران انفجار در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست که در نتیجه آن یک نفر کشته و یک نفر هم زخمی و روانه بیمارستان شد.
وی با بیان اینکه پدر و پسر مهرانی با جمع‌آروی ضایعات باقیمانده از جنگی تحمیلی در این شهرستان و دست‌کاری آنها عاملان وقوع این انفجار بودند افزود: به دلیل شدت انفجار پسر در دم فوت می‌کند و پدر هم به بیمارستان منتقل می‌شود و هم اکنون تحت درمان است.
ملکشاهی ادامه داد: درپی وقوع این حادثه، منزل مسکونی دچار حریق می‌شود و با اطلاع از این موضوع بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.
معاون سیاسی- امنیتی فرماندار مهران با بیان اینکه برای چندمین بار است که اینگونه حوادث در این شهرستان به وقوع می‌پیوندد، افزود: از شهروندان خواستاریم به هیچ وجه ضایعات باقیمانده از جنگ تحمیلی را دستکاری نکنند و اگر هم موردی از جمع‌آوری اینگونه ضایعات مشاهده کردند سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند تا از بروز هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.
دکتر محمدرضا سیدی، رئیس فوریت‌های پزشکی استان در این خصوص به ایسنا گفت: پس از وقوع این حادثه فوریت‌ها در محل حاضر شده و زخمی را به بیمارستان شهرستان مهران منتقل کردیم و پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی وی را به بیمارستان امام خمینی(ره)، شهر ایلام جهت مداوی بهتر و رسیدگی بیشتر انتقال داده شد.
وی افزود: در حین انتقال حال عمومی زخمی رضایت‌بخش بود.
دکتر نصرت‌الله زاهدیان، رئیس اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام هم به ایسنا گفت: دیروز عصر این زخمی به بیمارستان امام خمینی(ره)، شهر ایلام منتقل شده و پس از مداوی وی از بیمارستان ترخیص شده است.
وی با بیان اینکه حال عمومی بیمار خوب بوده است افزود: به دلیل فوت پسرش و حضور در مراسم ترحیم از بیمارستان ترخیص شده است.
احمد حیدری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهران نیز به ایسنا گفت:دیروز شنبه حوالی ساعت 12 یک گزارش منبی بر ترکیدن سلیندر گاز در یک باب منزل مسکونی به این واحد گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی وارد عمل شدند.
وی با بیان اینکه پس از حاضر در محل حادثه انفجار به دلیل دستکاری خمپاره باقی‌مانده از جنگ تحمیلی رویت شد افزود: به دلیل شدت انفجار یک نفر در دم جان باخت و یک نفر هم زخمی شده بود.
حیدری ادامه داد: به واحد مسکونی که انفجار در آن به وقوع پیوسته بود بیش از 40 درصد خسارت وارد شده و منازل مسکونی اطراف هم بیش از پنج درصد خسارت دیده‌اند.
سردار علی دولتی، فرمانده انتظامی استان ایلام در این رابطه به ایسنا گفت: عصر دیروز شنبه در فاز پنج شهر مرزی مهران این حادثه زمانی روی داد که پدر و پسری پس از جمع کردن ضایعات جنگی و انتقال آن‌ها به منزل مسکونی خود اقدام به دستکاری آن‌ها کردند که موجب وقوع انفجار شد.
وی با بیان اینکه طی این حادثه فرزند کشته و پدر زخمی و به بیمارستان منتقل شده است افزود: موضوع تحت رسیدگی بیشتر کارشناسان پلیس قرار دارد.

 

7مصدوم براثر انفجار یک منزل درمشهد
بی احتیاطی در نصب وسایل گازسوز امروز در یکی از روستاهای مشهد 7 نفر از اعضای یک خانواده را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
مدیرحوزه 2 آتش نشانی شهرداری مشهد به واحد مرکزی خبر گفت: استفاده از شلنگ های طویل برای رساندن گاز به نقاط مختلف منزل و همچنین تعمیر موتورهای سواری در منزل و متصاعد شدن بخار بنزین ناشی از این تعمیرات به همراه انتشار گاز از علل احتمالی وقوع این انفجار بود.
مجید شادی افزود: در این حادثه که امروز یکشنبه در روستای دهرود شهرستان مشهد رخ داد 20 آتش نشان با 6 خودرو ، اعضای این خانواده را که در درون ساختمان محبوس شده بودند به بیرون منتقل کردند. سه نفر از افراد این خانواده در محل مداوا شدند و چهار نفر دیگر با سوختگی شدید به بیمارستان امام رضای مشهد منتقل شدند که حال یکی از منتقل شدگان به بیمارستان وخیم گزارش شده است.
تحقیقات بیشتر برای علت اولیه وقوع این حادثه در دست بررسی است.

 

1کشته در ریزش آوار ساختمان در شهرری
ریزش آوار ساختمان در حال تخریب در شهرری جان یک کارگرافغانی را گرفت.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: ساعت 12:59 ظهر امروز یکشنبه حادثه ریزش آوار در شهرری، میدان نماز به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
به گفته ملکی، محل حادثه ساختمان 2 طبقه در حال تخریب بود، در این حادثه کارگران مشغول تخریب ساختمان بودند که به یکباره بخشی از ساختمان ریزش می کند و روی یکی از کارگران که مشغول برشکاری بوده فرو می ریزد. آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه، این فرد را از زیر آوار بیرون می کشند.
در این حادثه کارگر 25 سله افغانی که از ناحیه سر و پیشانی شدیداً زخمی شده بود تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد که بعد از معاینه مرگ وی اعلام شد. این عملیات در ساعت 13:30 دقیقه بعداز ظهر پایان یافت.

 

در اراک؛ زنجیره سرقت‌های سریالی قطع شد
باند سارقان مغازه‌ها و منازل حاشیه شهر اراک، بعد از دستگیری به سرقت هشت میلیارد ریال لوازم با ارزش اعتراف کردند.
به گزارش ایسنا، از مدتی قبل ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی در جریان سرقت‌های سریالی از تعدادی مغازه‌ لاستیک فروشی و تعویض روغنی در حاشیه شهر قرار گرفتند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که سارقان در طول شب و زمانی که خیابان‌ها خلوت و مغازه‌ها تعطیل بودند، سراغ مغازه‌های مورد نظرشان می‌رفتند و با تجهیزاتی که داشتند در یا دیوار مغازه را تخریب و پس از ورود به آنجا دست به سرقت می‌زدند.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان متوجه شدند که اعضای این باند به تعدادی منزل نیز در حاشیه شهر دستبرد زده‌اند. آنها این سرقت‌ها را نیز با همان شگرد قبلی انجام می‌دادند و بعد از ورود به داخل منازلی که ساکنان آن حضور نداشتند، اموال باارزش را به سرقت می‌بردند.
بررسی‌ها ادامه داشت تا این که سرانجام سرنخ‌هایی از یکی از دزدان به‌دست آمد، ماموران متوجه شدند که یک پای ثابت سرقت‌های صورت گرفته، مجرم سابقه‌داری است که پیش از این هم از سوی پلیس استان دستگیر و راهی زندان شده بود. مخفیگاه این مرد در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و کارآگاهان با دریافت دستور قضایی به استان مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
متهم در جریان بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست اما، کشف اموال مسروقه در خانه‌اش، چاره‌ای جز اعتراف برایش باقی نگذاشت و به سرقت از 12 مغازه اعتراف و سه خریدار اموال مسروقه را نیز در همان شهر معرفی کرد.
با اعترافات این مرد، سه مالخر نیز دستگیر شدند اما این پایان ماجرا نبود، چرا که بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که متهم سرقت‌های دیگری را هم مرتکب شده. بنابراین بازجویی از وی ادامه یافت تا این که او مدعی شد سرقت‌هایی از تعدادی منزل با همدستی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار دیگر انجام می‌داده و آنها تا‌کنون به 32 مغازه و منزل دستبرد زده‌اند.
با این اعترافات مخفیگاه همدست وی نیز شناسایی و او نیز در یک عملیات ضربتی به دام پلیس افتاد.
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان این خبر گفت: اعضای این باند که تماماً از یکی از استان‌های همجوار مرکزی بودند، برای اجرای سرقت‌هایشان، ابتدا مغازه و منزل مورد نظر را چند روزی کنترل می‌کردند و سپس با تهیه لوازم مخصوص برای ورود به مغازه، در طول شب به آنجا می‌رفتند و دست به سرقت می‌زدند.
سردار ملکی ادامه داد: اعضای این باند که به علت اعتیاد به شیشه اقدام به سرقت می‌کردند، بعد از شناسایی مغازه‌ها و منازلی که از وسایل و تجهیزات ایمنی لازم استفاده نکرده و در حومه شهر قرار داشت، حدود هشت میلیارد ریال از جمله طلا، لوازم خانگی، لاستیک خودرو، باطری ماشین و ... سرقت کردند.
وی در پایان عنوان کرد: در بازرسی مخفیگاه مالخران بسیاری از اموال سرقت شده کشف و اعضای باند با قرار قانونی راهی زندان شدند.

 

انهدام باند سارقان با 23 فقره سرقت در مشهد
با دستگیری 7سارق و مالخر حرفه ای پرونده سرقت از مجتمع های مسکونی در محدوده خیابان دهخدا و آپارتمان های منطقه 600دستگاه شهر مشهد با 23 فقره سرقت بسته شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از مجتمع های مسکونی در محدوده خیابان دهخدا و آپارتمان های 600دستگاه مشهد تیمی مجرب از کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی و کلانتری سناباد موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی دقیق سرقت های صورت گرفته و یک سری تحقیقات گسترده به یکی از ساکنین قبلی به نام ابوالفضل که در آن محدوده قبلاً‌سکونت داشته و با وجود نقل مکان به محل دیگر با فردی دیگر در حال تردد می باشد مظنون و او را بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
وی ادامه داد: ماموران سرانجام پس از یک سری کار اطلاعاتی و جمع آوری مستندات لازم در خصوص فعالیت های مجرمانه این فرد در سرقت های اخیر، او را به همراه همدستش در حال طرح ریزی یک سرقت دیگر دستگیر و به پایگاه شمال پلیس آگاهی شهر مشهد منتقل کردند.
وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده مدارک و مستندات موجود به 23 فقره سرقت از منازل و آپارتمان ها در محدوده خیابان دهخدا و آپارتمان های 600دستگاه اعتراف کردند.
سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: در بازجویی های تکمیلی متهمان به فروش اموال مسروقه به 5 مالخر(2زن و 3مرد) اعتراف که در این رابطه افراد مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه افراد مالخر اموال مسروقه شامل طلاجات، لب تاب، دوربین های عکاسی، گوشی تلفن همراه ،قالیچه و مقداری بدلیجات به ارزش پانصد میلیون ریال کشف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

متلاشی شدن باند زورگیران به عنف در تهران
اعضای باندی که با تهدید قمه از شهروندان تهرانی زورگیری می کردند از سوی ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سعدی، رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: در پی افزایش سرقت های به عنف و چندین فقره جرایم خشن زورگیری با قمه در محدوده مهرآباد تهران؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور اقدامات گسترده ماموران تخصصی کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تهران به منظور شناسایی عاملین این جرایم آغاز شد. تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعت سه بامداد 11آبان ماه ماموران حین گشت زنی نامحسوس در خیابان دامپزشکی به دو مرد جوان که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و در صدد دستگیری آنان برآمدند.
متهمان که علی معروف به علی پژویی و حسین نام داشتد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که سرانجام پس از اینکه وارد مخروبه ای شدند توسط ماموران دستگیر شدند. در بازرسی از نامبردگان دو قبضه قمه، پنج قبضه چاقو، 11 گرم و 30 سوت شیشه و کارت ملی و شناسنامه متعلق به افراد دیگر کشف شد.
متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجوی ها مشخص شد این افراد با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند.
رییس کلانتری 119مهرآباد جنوبی در پایان گفت: متهمان پس از زورگیری از شهروندان در پاتوقشان اموال و مدارک سرقتی را با شیشه معاوضه می کردند که پرونده مقدماتی متهمان در این رابطه تشکیل و برای تحقیقات بیشتر در اختبار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

یک لنج صیادی در آبهای دریای عمان غرق شد/13 خدمه توسط نیروی دریایی پاکستان نجات یافتند
یک لنج صیادی ایرانی با نام امین با تعداد 13 خدمه در آب های دریای عمان به دلایل نامعلوم غرق شد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مهر گفت: این لنج صیادی که با 13 خدمه از بندر کنارک به منظور صید ماهی روانه آب های دریای عمان شده بود عصر دیروز شنبه غرق شد.
سیاوش رضوانی گفت: این لنج صیادی مقارن ساعت 16 , 45 دقیقه روز شنبه در مختصات جغرافیایی 2408 شمالی و 6025 شرقی و در 65 مایلی آب های دریای عمان به دلیل برخورد با جسم ناشناخته دچار سانحه شد.
وی بیان داشت: خوشبختانه حضور به موقع نیروهای دریایی کشور پاکستان موجب نجات تمامی خدمه این لنج ایرانی شد و بزودی این افراد به خاک جمهوری اسلامی ایران بازگردانده خواهند شد.
رضوانی با اشاره به اینکه تمامی لنج های ایرانی به تجههزات رادیویی مجهز هستند افزود: در صورت دریافت گزارش و یا هر گونه پیام اضطراری از طرف لنج های صیادی و یا باری به مرکز رادیویی ( ام.آر.سی.سی) با هماهنگی لازم نسبت به امداد گروه های نجات با همکاری نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اقدام می شود.

 

جسد دختر 30 ساله از آب دریاچه زاینده رود بیرون کشیده شد
روز گذشته طی تماس تلفنی اهالی روستای حجت آباد با جمعیت هلال احمر شهرستان و اورژانس این شهر مبنی بر غرق شدگی دختر جوانی در حاشیه رودخانه زاینده رود نیروهای امداد و نجات ساحلی جمعیت چادگان در قالب دو اکیپ غواصی به همراه ماموران فوریت های پزشکی 115 و نیروی انتظامی خود را به محل حادثه رساندند.
مجتبی بیات به مهر گفت: جسد دختر جوانی که در تاریخ 13/9/92 در دریاچه زاینده رود مفقود شده بود روز گذشته توسط غواصان هیئت نجات غریق چادگان از آب بیرون کشیده شد.
وی در ادامه افزود: در طی این 3 ماه جسد دختر جوان به علت یخ زدگی دریاچه و برف گیر شدن نقطه حادثه رویت نمی شد و با گرم شدن هوا و آب شدن برف در سطح آب شناور شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان افزود: زمانی که جسد بیرون کشیده می شد دو وزنه پنج کیلویی نیز به پایش بسته شده بود به طوریکه به حالت عمود در داخل آب شناور و نیمی از صورتش سوخته شده بود. دلیل غرق شدگی این دختر جوان از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

 

مهار سریع آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه مسکونی
آتش نشانان دو ایستگاه، آتش سوزی در یک منزل مسکونی را مهار و خاموش کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی وقوع این رخداد شاهدان، امروز یکشنبه با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفتند که بیدرنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی نیروهای عملیات ایستگاه های 93 و 71 را در ساعت 9:43 صبح به سوی خیابان شهید مدنی خیابان کهن اعزام کرد.
مهدی حقی، افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک ساختمان دو طبقه مسکونی شعله ور است و آتش همراه با دود غلیظ از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشد.
 آتش نشانان بلافاصله با بستن دستگاه تنفسی با استفاده از دو رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و توانستند شعله های آتش را پیش از سرایت آن به طبقه دوم مهار و کاملا خاموش کنند.
افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که آتش نشانان با دستگاه هواکش قوی، دودهای داخل این منزل را به بیرون تخلیه کردند، افزود: در این حادثه یک بانوی 37 ساله بنام فرزانه دچار دود گرفتگی شدید شد که توسط امدادگران اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

 

جستجوی دو ساعته آتش نشانان برای یافتن دو کودک گمشده
تلاش آتش نشانان برای یافتن دو کودک 4 و5 ساله بازیگوش در کانال فاضلاب ختم به خیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی گزارش احتمال سقوط دو کودک در کانال آب به سامانه 125 آتش نشانی تهران، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاههای 90، 47، 22 و گروه امداد و نجات 6 در ساعت 19:28 شنبه شب به خیابان رجایی، زیر پل خبرنگار روانه شدند.
سیدهادی میرافضلی، مدیر عملیات منطقه 7 سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: پس از گفتگو با والدین دو کودک 4 و 5 ساله به نام حسین و عیلرضا و بررسی اظهارات همسایگان و مشخص شدن آخرین محلی که این دو کودک در حال بازی مشاهده شده بودند، عملیات آتش نشانان آغاز شد.
وی در شرح عملیات آتش نشانان بیان داشت: با توجه به وسعت زیاد محل حادثه و تاریکی هوا، آتش نشانان پس از تقسیم شدن به چندین گروه با تجهیزات مخصوص اقدام به عملیات جستجو در کانال آب و زمین های کشاورزی اطراف کانال آب کردند.
وی مدت عملیات نیروها را بیش از دو ساعت ذکر کرد وافزود: امدادگران آتش نشانی سرانجام در این عملیات، پس از جستجوی دو کیلومتر کانال فاضلاب به عمق 3 متر و همچنین کاویدن 10 هکتار از زمین های کشاورزی، این دو کودک با همکاری مامورین نیروی انتظامی در شهرک های اطراف بیمارستان هفتم تیر پیدا شدند.
میرافضلی خاطرنشان کرد: این دو کودک بازیگوش که با تاریک شدن هوا راه خانه را گم کرده بودند خوشبختانه صحیح و سالم به آغوش خانواده برگشته و نگرانی والدین آنها پایان یافت.

 

صید فلامینگو در پایتخت
یک فلامینگوی مهاجر که به هنگام پرواز از آسمان شهر تهران از فرط خستگی در کنار یک گودال آب فرود آمده بود توسط آتش نشانان برای دوری از هرگونه آسیبی بدام افتاد و تحویل پارک پردیسان شد.
صید فلامینگو در پایتخت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام مشاهده یک پرنده بزرگ وحشی در شمال تهران، بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 88 ساعت 13:30 دقیقه امروز یکشنبه به سمت خیابان فرشته، خیابان کوهیار حرکت کردند.
بنا به اظهار رئیس ایستگاه 88 آتش نشانی تهران، یک فلامینگو در ساختمانی نیمه کاره و در کنار گودالی که کمی آب داشت در حال پرسه زدن بود که همسایگان با دیدن این پرنده سراسیمه موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند.
محمد علی گودرزی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه، این فلامینگو را با احتیاط وبی آنکه صدمه ای به آن برسد به دام انداختند و پس از هماهنگی با مسئولین پارک پردیسان، این پرنده را برای نگهداری به این پارک منتقل کردند تا پس از انجام مراقبت های لازم به طبیعت بازگردانده شود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =