نلو وینگادا تقریبا خود را سرمربی تیم امید ایران می داند اما این خبر از سوی فدراسیون فوتبال ایران به صورت نهایی اعلام نمی شود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نلو وینگادا مربی پرتغالی که دوستی دیرینه با کارلوس کروش دارد می گوید:« من تقریبا با فدراسیون ایران به توافق رسیدم تا به این کشور بروم و کارم را با تیم امید ایران شروع کنم. البته منتظرم تا این خبر از سوی فدراسیون ایران اعلام شود.»

او که پیشتر مربی پرسپولیس بوده ، در گفت و گو با رسانه های پرتغالی پیامی دیگر هم برای فوتبال ایران دارد. اینکه کارلوس کروش هم احتمالا در کنار او می ماند. او در این باره می گوید:« احساسم این است که کروش هم در آستانه تمدید قرارداد است و ما دو نفر در کنار هم می توانیم مسیری موازی را برای موفقیت فوتبال ایران برنامه ریزی کنیم.»

اینکه آیا کارلوس کروش بعد از 3 سال حضور در ایران حاضر می شود تا این ماندگاری اش را به 7 سال تداوم ببخشد  ، پرسشی است که بسیاری باورش ندارند اما این مربی پرتغالی عادت دارد  به اینکه همه را شوک زده کند. او چندی قبل درباره تمدید قراردادش به خبرآنلاین گفته بود:« راستش در سن و سال من اینکه مدام جا به جا بشوم اتفاق خوشایندی نیست. خیلی دوست دارم در جایی مثل ایران بمانم. البته به شرطی که روی همه مسائل به توافق برسیم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    14 60
    کیروش کجا بره که راحت تر از ایران پول در بیاره آخه!!! جاهای دیگه که پول مفتی نمیدن، ازش انتظار دارن کار کنه