توقیف سوناتا با 200 کیلومتر سرعت و پژو 405 با  5 میلیون تومان خلافی

دو خودروی هیوندای سوناتا و پژو 405 به ترتیب با 200 کیلومتر سرعت در استان یزد و 50 میلیون ریال خلافی در استان خوزستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد مظفری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: هیوندای سوناتا که با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت در محور یزد- میبد در حال حرکت بود توسط عوامل پلیس راه اردکان - نائین متوقف شد.

به گفته سرهنگ مظفری، عوامل پلیس راه استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد- میبد متوجه سرعت بیش از حد هیوندای سوناتا شدند. این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و ضمن جریمه و ثبت نمره منفی برای این راننده متخلف، خودرو نیز روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه یزد در خاتمه خاطرنشان کرد:با رانندگانی که اقدام به ارتکاب تخلفات حادثه ساز می کنند با قاطعیت برخورد شده و ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی،خودرو آنها نیز طبق قانون در پارکینگ توقیف خواهد شد.


توقیف پژو با 50 میلیون ریال خلافی در خوزستان 

پژو 405 با بیش از 50 میلیون ریال خلافی در استان خوزستان توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان در این خصوص گفت: ماموران گشت ویژه پلیس راه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اهواز - سربندر، یک پژو 405 را متوقف کردند.

سرهنگ قاسم قدرتی افزود: در بررسی مدارک و سوابق تخلفات خودرو مشخص شد خودروی مذکور دارای خلافی 54 میلیون و 740 ریال خلافی بوده و راننده آن تاکنون اقدام به پرداخت خلافی های خود نکرده است.

وی با بیان اینکه خودرو مذکور روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: خودروهایی که دارای بیش از 10 میلیون ریال خلافی در سوابق خود هستند برابر ماده 8 قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و از تردد آن ها در جاده ها جلوگیری می شود.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =