عامل پرتاب کفش به هیلاری کلینتون از زندان آزاد شد

مسئولان آمریکایی گفتند زنی که درخلال سخنرانی هیلاری کلینتون در لاس وگاس به سوی وی کفش پرتاب کرده بود از زندان آزاد شد اما اکنون به علت برهم زدن نظم سخنرانی با مجازات احتمالی مواجه می شود.

 

 

 

 


آلیسون میشله ارنست سی و شش ساله کمی قبل از نیمه شب پنج شنبه از زندان آزاد شد اما قرار است در بیست و چهارم ژوئن در دادگاه حاضر شود.
هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق و یکی از بخت های ریاست جمهوری دو هزار و شانزده این کشور، روز پنج شنبه سرگرم سخنرانی در هتلی در لاس وگاس بود که این معترض به سمت او کفش پرتاب کرد.
کلینتون پس از این حادثه به شوخی گفت به نظر می رسد این کفش هم بخشی از نمایش لاس وگاس بود. پلیس لاس وگاس این زن را به علت برهم زدن نظم جلسه بازداشت کرد.
در بسیاری از نقاط دنیا پرتاب کفش یکی از راه ابراز اعتراض است. در سال دو هزار و هشت جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا در بغداد در معرض حادثه ای مشابه قرار گرفت.
کلینتون که در رقابت های دو هزار و هشت، میدان را به باراک اوباما واگذار کرد، در کنفرانسی در سانفرانسیسکو که اوایل این هفته برگزار شد، گفت اکنون شرکت در رقابت های دو هزار و شانزده را بررسی می کند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    2 8
    خب مگه چیه ما هم بودیم ازادش می کردیم
  • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    35 4
    این که چیزی نیست، عامل پرتاب کفش به روحانی حتی بازداشت هم نشد.
  • رهگذر A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    15 0
    "در بسیاری از نقاط دنیا پرتاب کفش یکی از راه ابراز اعتراض است."؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشتباه نكن خبر جان. كلا اين راه اعتراض رو يكي بسيجي هايي كه به استقبال ظريف رفتن بلدن و دو نفر ديگه يكي همين زنه و ديگري خبرنگاري كه به سمت بوش كفش پرت كرد. الكي اين بي فرهنگي ها رو به همه تعميم نديد.