روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

خوانندگان روزنامه با تماس‌های تلفنی از رئیس سازمان صدا و سیما خواستند پیشنهاد عده‌ای از نمایندگان مجلس که معتقدند فرصتی به مخالفان توافق نامه ژنو داده شود تا نظر خود را از طریق رادیو و تلویزیون به اطلاع مردم برسانند را بپذیرد.

این تماس گیرندگان به روزنامه جمهوری اسلامی گفتند اگر نویسندگان نامه به رئیس صدا و سیما سخنان منطقی داشته باشند نباید مردم از آن سخنان محروم شوند و اگر هدف آنها اینست که مخالف خوانی کنند، با اختصاص دادن فرصت به آنان دستشان رو می‌شود. ضمناً سازمان صدا و سیما هم با نپذیرفتن پیشنهاد مخالفان توافق نامه ژنو شاید می‌خواهد مسیر یکطرفه‌ای که در سال‌های اخیر طی کرده و حاضر نیست افرادی که مورد هجمه قرار می‌گیرند فرصت دفاع بدهد را ادامه دهد و بر کوتاهی‌های خود در انجام رسالت "رسانه ملی" که باید از یکطرفه عمل کردن بپرهیزد سرپوش بگذارد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    42 19
    انصافا روزنامه جمهوری اسلامی مسیر تعادل رو پیش گرفته ممنون از اعضای تحریریه این روزنامه
  • حسین ذوالعلی IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    30 15
    اگر حرفی داشته باشند در نطق ها و رسانه های مکتوب ومجازی میگویند
    • رضا A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      11 16
      اونها حرف دارند.شماها گوشی برای شنیدن ندارید.
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    27 1
    اگه میخوان بیان باید با طرفداران توافق ژنو گفتگو کنند نه اینکه بیان بیانیه بخونند و متکلم وحده باشند. من جای دولت روحانی باشم نامه می نویسم و از صداوسیما درخواست ارائه وقت برای مناظره را میکنم
    • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      0 0
      دوست عزیز بهتره که یه همچین درخواستی از صدا و سیما نکنین. تو این مملکت همیشه زبون برون بوده. در دوره احمدی نژاد کسی جرات زیر سوال بردن سیاستهای اقتصادی و خارجی دولت رو نداشت.امروز هم به عنوان منافع ملی یه طور دیگه سانسور میکنن. من 2 کلمه از نگرانیم راجع به توافق هسته ای گفتم. استنادم هم به سخنان اخیر دکتر صالحی بود. به دکتر رو حانی هم رای دادم و به ایشون هم ارادت دارم. اما اگه صحبت از ارادت کردم یعنی همه چیز رو باید دربست بپذیرم؟. خبرآنلاینی که بییننده هاش کمتر از صداوسیما هست حرف ما رو منتشر نکرد.چطور شما از صداوسیما این توقع روداری. اتفاقا چون فیزیک اتمی خوندم بیشتر از امثال رسایی و کوثری حق اظهار نظر دارم.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 1
    معلومه دست کی رو میشه کسایی که شفاف نیستنکسایی که هیچ استادی از جمله حقوقدان حاضر به دفاع از توافقنامه نیستن
  • بی نام A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    حرف منطق را باید پذیرفت ما که دشمن هم نیستم شنیدن حرف مخالف دلیل بر دشمنی نیست دلیل بر اصلاح کار است . اصلا اسلام نیز همین را میخواهد موافق و مخالف هر موضوعی بایستی بحث و بررسی شود.
  • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    درود بر ظریف و روحانی