فارس نوشت:

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در کاخ سعدآباد گفت: اگر فیلم این جشن موجود است و نمی‌توانند در اختیار همه قرار دهند آن را به نمایندگان زن مجلس بدهند تا بدون حضور هیچ نامحرمی بررسی کنیم. از سوی دیگر رقص دختران ۱۵ ساله هم رقص دختربچه نیست!
فاطمه آلیا گفت: مردم انتظار دارند که مسئولان جامعه اسلامی حتی اگر قبل از مسئولیت خود اشرافی زندگی می‌کردند و روحیه ساده‌زیستی نداشتند هنگام پذیرش مسئولیت سعی کنند ساده‌ زیست باشند و خودشان را نسبت به این موضوع متعهد کنند.

او ادامه داد: اما برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت زهرا (س) در کاخ سعدآباد باعث ناراحتی مردم شده است چرا که بحث کاخ و کاخ‌نشینی بعد از پیروزی انقلاب به یک ضد ارزش تبدیل شده است و مردم کاخ‌ها را تنها به عنوان یک موزه نگه داشتند.

آلیا گفت: مسئولان باید از روحیه کاخ‌نشینی بری باشند در طی سالهای اخیر از برخی از میهمانان خارجی در کاخ‌ها پذیرایی می‌شد که این امر از نظر ملت بلامانع است.

او گفت: در 10 دوره گذشته تمام دولت‌ها با هر سلیقه سیاسی مفصل‌ترین برنامه‌های خود را در سالن نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌کردند و اگر امکان برگزاری در آنجا وجود نداشت در باشگاه ریاست جمهوری که در خیابان الهیه قرار دارد مراسم خود را برگزار می‌کردند و این اولین بار است که مراسمی به این گونه در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نکته اول این است که برگزار کننده این مراسم همسر رئیس جمهور است وی باید مسائلی را رعایت کند تا مردم بدانند دولت روحیه تجمل‌گرایی و اشراف‌گرایی ندارد و نباید با رفتار خود فرهنگ اشرافی‌گری را ترویج کن چرا که مردم با پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ اشرافی‌گری را باطل کردند.

آلیا گفت: نکته دوم این است که این مراسم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و مراسمی که با این عنوان آن را برگزار می‌کنند باید محتوایی متناسب با عنوان خود داشته باشد چرا که افرادی که در آنجا حضور داشتند از محتواهای خبر می‌دهند که هیچ تناسبی با این جشن نداشته است.

او گفت: دولت به جای عذرخواهی توجیهی می‌آورد که در حقیقت اصل موضوع را تأیید می‌کند که در این مراسم رقص وجود داشته است و مطرح می‌کنند که رقص کودکان بوده است در حالی‌که دختران 14، 15 ساله در این مراسم رقص داشته اند.

آلیا افزود: نکته‌ای دیگر خبری است که از برخی از کارکنان تشریفات ریاست جمهوری مطرح می‌شود که ماشین‌ها و آژانس‌هایی که در مقابل کاخ بودند افرادی را جا به جا می‌کردند که به عنوان مانکن شوی لباس در آنجا حاضر بودند و به قدری ظاهر آنها ناخوشایند بوده است که از طرف تشریفات به آنها گفته می‌شود وارد کاخ شوند و اجازه ندهند که آنها با این وضعیت ناخوشایند در خیابان حاضر شوند.

او گفت: هر چقدر که دولت سعی کند صورت مسئله را پاک کند رانندگان هم اکنون به عنوان یک رسانه در سطح شهر حضور دارند و شهر را از این موضوع پر کرده‌اند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بی‌تدبیری دولت در اینجا بود که دقت نکردند درست در فضایی که از مردم می‌خواهند از یارانه انصراف دهند چنین مراسم‌هایی را برگزار می‌کنند و مردم باید سؤال کنند که این چه تدبیری است و چرا باعث بی‌اعتمادی مردم شدند؟

آلیا گفت: تمام این موارد نیاز به پاسخ‌گویی دارد و سخنگوی دولت به جای اینکه عذرخواهی کند با بیان اینکه منتقدان دولت پول گرفتند سعی می‌کند اصل موضوع را به حاشیه ببرد.

او گفت: پیش از این نیز رئیس جمهور در سخنانی منتقدین دولت را بی‌سواد خطاب کرده بود و امروز نیز منتقدان به گرفتن پول متهم می‌شوند باید دولت بداند که اگر این روند ادامه پیدا کند به زودی سرمایه عظیم اعتماد مردم را از دست می‌دهد.

او گفت: تاکنون دولت دو نمره منفی در کارنامه خود دارد یک مورد در مورد هدفمندی یارانه‌ها و دیگری در مورد توزیع سبدکالا، بنابراین بهتر است به جای فرافکنی عذرخواهی کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سخنان سخنگوی دولت مبنی بر اینکه فیلم این مراسم موجود است گفت: فیلم از محتوای جلسه است اما ما اصل جلسه را اشرافی‌گری می‌دانیم و اگر محتوای فیلم نامناسب است و نمی‌شود آن را در اختیار همه قرار داد فیلم را در اختیار نمایندگان زن مجلس بگذارند تا بدون حضور هیچ نامحرمی آن را در کمیسیون فرهنگی ببینیم و بررسی کنیم.

آلیا با اشاره به اینکه امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نام نهاده شده است گفت: کجای برگزاری این مراسم در جهت تحقق شعار امسال است؟! منصفانه‌ترین اقدام دولت این است که از مردم عذرخواهی کند و متعهد شود برگزاری چنین جشن‌هایی در کاخ‌هایی که متعلق به مردم است و آنها نیز به احترام رأی مردم بر روی کار آمده‌اند، تکرار نشود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 79
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    اگر قرار باشه این دولت بنا به نظر شخصی شما بخاطر 2 نمره منفی از مردم عذرخواهی بکنه میشه بفرمایید دولت مورد حمایت شما جناب احمدی نژاد برای هزاران نمره منفی باید چی کار کنه؟؟؟؟ ضمن اینکه میشه بفرمایید این دولت در موضوع هدفمندی چی کار کرده که شما اقتصاددانان بهش نمره منفی دادید؟؟ تا جایی که من می دونم تمام این کارها برای درست کردن خرابکاری های 8 سال گذشته و مخصوصا 4 سال گذشته است که شاید، شاید بتونن اقتصاد رو از این وضعیت نجات بدن
    • مهران IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      57 9
      فی الحال در حال آواربرداری خرابکاری 8 سال هستیم
  • ملت A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    باید مثل حضرت علی تندروهای نهروان رو از دم تیغ بگذرونند اینها باعث می شن که مردم از دین دور بشن اخه رقص زن پیش زن توکجای دین ایراد داره
    • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      از دم تیغ بگذرونند یعنی چی همین افکار ما رو به این روز انداخته.
    • بی نام A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      12 72
      به هر رساله اى سر بزنى، مىبينى كه حرام است
  • هلیا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    این رفتار مسخره و افراطی من را یاد دوران جناب خاتمی می اندازد که هر عمل و کاری باعث یک جنجال و مصیبت برای کشور میشد . اخه این افراطیهای ضد ملت از جون دولت و ملت چه میخواهند ؟
    • مهرزاد A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      تهرانی های عزیز و پرادعا ، میشه بگید باچه معیاری نماینده انتخاب می کنید آیا؟ سال بعد دقت و سلیقه به خرج بدید لطفا
    • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      اگر شورای نگهبان اجازه دهد مردم اینها را به مجلس راه نمی دهند.
    • یکی از مردم IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      اگر خیلی توی فکر مردم هستید مشکلات برای حل کردن زیاده و نیازی به فیلمش هم نیست پس عرضه داشته باشید حلش کنید نه اینکه خانه ملت را خاله زنکی کنید و دنبال فیلم دیدن و ...باشید واقعا توی دنیای کنونی و عصر علم و پیشرفت نمایندهای مجالس دنیا به چه فکر میکنند و نمایندهای مجلس ما به چه
    • علی A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      دولت روحانی ،باید مراقب اشرافی گری تجمل گری اطرافیانش باشد.ضمنا کمی طاقت و نظر مخالف را شنیدن و دیدن و عکس العمل نشان ندادن هم باید تمرین کرد.
    • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      نمایندگان احودی نژاد بگم بگم راه انداختند. نمی توانند موفقیت دولت اعتدالگرا را تحمل کنند.
    • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      27 46
      جناب هلیا خوش بحالتون دولت دار شدید ضمنا نماینده ملت هم شدید
    • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
      31 6
      دعوتش نکردن لجش گرفته
  • saeid IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    وای خدای من باورم نمی شه..... چقدر موضوع حادیه.خواهشاً طی یک طرح چند فوریتی به این بحران و سونامی رسیدگی فرمایید و عوامل این موضوع بسیار بسیار مهم را به اشد مجازات برسانید.خبر درخواست این حقیر را چاپ بفرما
    • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      89 65
      خداوکیلی اگر این اتفاق در دولت احمدی نژاد میافتاد همین نظر رو داشتی؟
  • میثم IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    خانم آلیا مردم مردم نکنید. شما نماینده همون اقلیت هستید که بهتون رای دادن نه بیشتر. تو کاخ سعد آباد که در اختیار دولته بدون هزینه یه مراسم گرفتن، حتما باید میرفتن تو یه سالن و هتل و چند میلیون هزینه میکردن که بعدش شما بیشتر بهانه جویی کنی؟
    • هدي A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      در انتظار دور بعد انتخابات مجلس ، در ضمن به قول دوستمون كم از طرف مردم حرف بزنيد و مردم مردم نكنيد ، خواهشا ً اين مردمي را كه دائم ازشون حرف ميزنيد رو نشان بدهيد
    • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      این خانم آلیا هم تیمی احمدی نژاد بودند و همچنان چنین رفتار می کنند. ایشان سال های قبل ابدا رو کار نمی کردند اما اخیرا و در ماجرای فرای و این ماجرا شمشیر را از رو بسته اند. به عنوان یکی از مردم استدعا دارم به این منش ها رای ندهیم.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
      4 3
      چقدر جالب بدون هیچ هزینه ای
    • مجید A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
      9 12
      حتما پذیرایی اش هم از جیب شحصی آقای رئیس جمهور بوده... همسر رئیس جمهور تو کاخ ریاست جمهوری چه کاره اند؟ مگه دولت کفگیرش به ته دیگ نخورده پس چرا ریخت و پاش می کنه مگه همسران رؤسا مستحقند که ...؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    از قضا شما دقيقا نا محرم هستيد.
    • محمد A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      از این مختصرتر و کاملتر و محترمانه تر و بهتر نمیشد گفت : آفرین به شما دوست عزیز
  • کارمند IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    سرکار خانم الیا لطفا محاسبه بفرو مایید :1سفر بیش از صد نفر به امریکا واقامت در هتل 5 ستاره اشراف گری است یا یک جشن در کاخ سعد اباد که برای دولت هزینه اجاره مکان نیز ندارد برفرض که تعداد ی سکه هم داده شده در کل حتی به اندازه سفر یک نفر هم به امریکا با پول ملت هزینه نداشته است لطفا عوام فریبی نفرمایید زندگی ارزش این همه نقش بازی کردن رو نداره.
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    خانم آلیا الان اکثر مدیران مورد حمایت جناح متبوع شما همگی تو کاخ نشینی دست شاهان پهلوی را از پشت بستند شما را ارجاع میدهم به نحوه هزینه کرد 800 میلیارد دلاری در 8 سال گذشته
  • حسین IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    احترام بسیار زیادی به جناب آقای روحانی دارم اما خود ایشان مقصر هستند که کوچکترین واکنشی به بی احترامیهای تندروها نمی دهند درست است که سر ایشان شلوغ است اما باید واکنشی هم نشان دهد
    • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      قبول ندارم.دلیلی ندارد رئیس جمهور وارد این موضوعات پیش پا افتاده شود. همان اظهار نظر جناب جهانگیری و دکتر نوبخت کافی است. آنها می خواهند تمرکز دولت را بهم بزنند.نباید در دام آنها افتاد.
  • بی نام A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    البته جاي كه آقايان زندگي مي كنند كم از كاخ ندارد ، ديگر مردم را با اين حرف ها قول نزنيد در آپارتمان هاي چند ميلياردي تهران چه كساني ساكن هستند؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    دوستان به قدری منطقی و درست نظر داده اند که "من دیگه حرفی ندارم"
  • ضد افراط IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    فیلم اختلاس بیمه تامین اجتماعی و اون 3000 میلیارد هم بدهید مردم ببینند، اخه مردم هم هالو نیستند.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      احسنت
    • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      73 4
      فیلم لاریجانی و مرتضوی تو مجلس دیدیم، چی شد مگه؟
    • بی نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      34 2
      میلیونها بار احسنت و مثبت
  • ارش IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    خانوم آلیاشما که با تجملات مخالفین مگه تو دوره اقای احمدی نژاد که با ادعای ساده زیستی و قناعت روی کار اومدن همین برخی از نمایندگان مجلس اصول گرای شما ثروت اقای محصولی وزیر کشور ایشونو 130 میلیارد تومن اعلام نکردن؟ مگه عکس خونه محل زندگیشون که هیچ دست کمی از کاخ نداشت تو سایتا رونمایی نشد؟ چرا اون موقع وجدان اگاهتون به درد نیومد؟ تا کی میخواین به شعور مردم توهین کنین...........
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    خانم الیا اگر حدیث یا روایتی دارید که بگوید رقص حرام است رو کنید .
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    خانم آلیا واقعا توی این مملکت موضوع مهمتری وجود نداره که شما به اون بپردازین؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    نیست که خیلی هم با انصاف هستید.. فیلم جشن کیش هم بدهید تا مردم مقایسه کنند خودشان قصاوت کنند
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    تهرانیهای عزیز لطفا این دفعه بیشتر دقت کنید
  • رسول IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    بگم ... بگم عكس ننه دختر 15 ساله رو مي ارم تو تلويزيون نشون مي دم ها جيگرم جيگرم
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    لطفا از خانم آلبا بپرسید رقص دختران نیمه عریان ترکیه ای در مقابل جناب آقای مشایی چه حکمی دارد؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    وعده ما انتخابات بعدی مجلس
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    به جای این طرح‌ها لطفا وضعیت بند ۳۵۰ رو بررسی کنید. لطفا منتشر کنید.
  • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    این حرفهارو نزنن چی بگن؟ از شکوفایی اقتصادیشون بگن یا روابط خوب با دنیا و یا رعایت حقوق مردم؟
  • بهروز A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    در عجبم این نوابغ و ریز بینهای نکته سنج چطوری به مجلسی که به قول امام راس اموره راه یافته اند ؟؟؟وایا واقعن ما مشکلی برای رسیدگی نداریم؟؟؟ودردی برای چاره جویی این مسولان نمیبینند؟؟
  • یلدا A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    حالا کیا بودن؟؟؟
  • عباس RO ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    مرگ بر اشرافي گري واقعا که چون طرفدار دولت روحاني هستيد بايد هر گند کاري ميکنه يه جور پاکش کنيد . آدم بايد انصاف داشته باشد . گند زدن با اين کاراشون حالا هر کي ميخاد باشه . احمدي نژاد يا روحاني . فعلا روحاني و خانوادش با اين کاخ نشينيشون از مردم فاصله گرفتن . در ضمن من اصلا اين خانم آليا رو نميشناسم . ولي اين حق مردمه که بدونن تو مملکت چي ميگذره . يه مقدار شرافت و انصاف هم لازمه والا .
    • asi IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      64 2
      این حق مردمه بدونن تو یه مجلس کاملا زنانه یه دختر بچه چکار کرده؟ اما حق ندارن بدونن 800 میلیارد دلار درآمد نفت در 8 سال گذشته کجا رفت؟ تکلیف 3000 میلیارد چی شد؟ پرونده های مالی عوامل دولت سابق چی شد؟ چه بر سر جناب مرتضوی و سایر دوستان که اندازه مو های سر من اتهام دارن آمد؟ و....
  • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    راست میگه مثل قبلیها ساده زیست باشید دلار 34 برابر کنید بعد ارز 1226 به همکاراتون بدید تو بازار 3.500 بفروشند از حساب دولت پول بردارید برای تاسیس دانشگاه نفت رو بدید بابک زنجایی بفروشه بفرسته به حساب ر . م و بعد به حساب خودتون بیاد کاری کنید تحریم بشید تا قیمتها بالا بره بعد اجناسی که خریدید رو چند برابر پخش کنید بگید با گرانی خودرو مخالفید بعد خودتون امضا کنید گران شود سفرهای مردمی راه بندازید و بخاطرش هزینه های گزاف کنید دروغ بگید حرف زیاده اما مثل قبلیا ساده زیست باشید
  • مرتضی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    توی مجموعه ای که جزو اموال دولته بس هزینه ای برای رزرو آن نشده از طرفی مجلس هم زنانه بوده بس رقصیدن چند تا دختر هییییییییچ اشکالی نداشته .یه مراسم شوی لباس هم بوده که اون هم چندین موردش حتی با حضور مردان قبلا انجام شده. به چند نفر انگشت شمار هم به خاطر کارهاشون برای بچه های سرطانی سکه داده شده. از نظر بعضیها زن ها توی این مملکت حق برگذاری یک مراسم برای خودشون رو هم ندارن. متاسفم برای زنان این مملکت که نماینده ای مثل شما دارند.
  • بی نام US ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    جالبه که اکثر نطرها طرف دار دولت هستند.منتقد دولت کم هستند
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    من به عنوان بخشی از مردم از دروغ های شما خسته شده ام. شان همسر رییس جمهور را پایین نیاورید.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    یعنی کی رو به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی انتخاب کردن ؟ کی رو اصلن به عنوان نماینده انتخاب کردن ؟
  • سروش IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    شما راجبه خودت حرف بزن ملت با دزدی مشکل دارن نه رقص...
  • بی نام US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    خدایا ااااااااااااااااااااااااااااا توبه هههههههههههههههههههههههههههه گفته های پدرم بعد از دیدن هر روز خبر 20.30
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    سركار خانم اليا اوًَلاً اينقدر نظرات شخصى خودتان را به " مردم و ملت" نسبت ندهيد. ثانيا چه فاجعه اى رخ داده در جمع كاملاً زنانه خانم ها تو خودشون " زدند و خنديدند" ، والى چه مصيبتى؟..
  • فرنازtv IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    من موندم اینهایی که جشن میگیرند مگه از کره مریخ میان که هر وقت جایی کسی شادی میکنه این بااصطلاح نماینده ها میگن مملکت داره ویران میشه و....
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    اگه راست مىگىد بجاى اىنھمھ پاچه خوارى و طرفدارى بیمورد بنا بدرخواستش ازىارانھ گرفتن انصراف میدادىد چیھ اىنجا بضررتون مىشد؟ پس اىنقدر لاف نىاىىد.
    • بی نام EU ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      54 7
      طرفدارى ازرييس جمهورمحترم هيچ منافاتى با ثبت نام براى يارانه ندارد چون مردم درهشت سال گذشته سرمايه شان از نصف هم كمتر شده اونهايى هم كه سرمايه نداشتند به روز سياه نشستند حالا مى خواستى مردم چكار كنند؟
  • کی هان EU ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    مرگ بر افراطی
  • بی نام EU ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    من فقط یک سوال از دولت دارم که هزینه برگزاری این مراسم از کجا تامین شده است؟
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      8 5
      اکثر طرفداران تو صف اول دریافت یارانه اند و دارن از تکنولوژی و پیشرفت دم می زنن پس لزومی نداره منفی بزنن
    • ایرانی A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
      7 1
      از ته مانده همان 3000 میلیارد و و و و و و....... جناب آقای احمدی نژاد. خیلی مشتاقی بدونی از آقای رحیمی معاون اقای احمدی نژاد بپرس اونا میدونن منبع این هزینه ها از کجاست.
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    یک سوال اساسی دارم، اگر امثال ایشون حرف نزنن کسی می گه لالن؟ البته "حرف" مودبانه اش بود والا واژه های مناسب تری برای افاضات ایشون هست
    • بی نام US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      4 40
      ادب و شعورت تو همین متنی که نوشتی هویداست
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    71 9
    این چیزها باعث ناراحتی مردم نیست. دلیل ناراختی مردم شما هستید
  • طلبه IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    30 9
    لعنت خدا بر افراطیون، اسلام از دید شما منافع شماست، وای بر ما
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    34 2
    خانم اليا شما نبوديد كه ميگفتيد فحش دادن مرد به زن خشونت نيستحالا در مورد همه چي بايد بحث راه بياندازيد براي جلب توجه؟عجب نماينده هايي تو فكر حاشيه ها بيشتر از متن جامعه هستند
  • جیکا A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    27 9
    وامصیبتا...وامصیبتا...اسلام به خطر افتاد.انقلاب به خطر افتاد . خدایا ما رو از شر این نانماینده هانجات بده.شورای محترم نگهبان توروبه وجدانت قسم نماینده های واقعی مردم رو رد صلاحیت نکن.تا این عزیزان بفهمن در کجای .آرای مردم قرار میگیرند.
  • bahman IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    28 7
    خانم آلیا لطفا دولت را خراب نکنید. دولت دوره شما که هزاران هزار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.شماها که مرفه هستید و این جور مواقع تازه به فکر ملت می افتید. کی میشه این مجلس اصول گرا تعطیل بشه.
  • یک ایرانی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    25 52
    خانم آقای رئیس جمهور حق نداشتن برای دوستانشون تو کاخ جشن بگیرن این کاخ برای ملته و پولی که برای این جشن خرج شده برای بیت الماله واقعا متاسفم از کسایی که دارن از این کار زشت طرفداری میکنن به شما چی رسیده آخه؟ موقعی اشکالی در این کار نبود که از تمام بانوان ایرانی از تمامی بانوان ایرانی که شب گرسنه سر به بالین می گذارند از تمامی بانوان دستفروش و غیره دعوت میشد و همه بانوان اجازه حضور در این رماسم رو داشتن نه یه عده آدم خاص
  • یک شهروند ساده IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    37 4
    تا جناب آقای روحانی نتواند در زمینه شعار اصلی انتخاباتی خود که بالا بردن ارزش پولی کشور و کاهش تورم و مهار گرانی و ثبات اقتصادی گام و اقدام موثری ایجاد نماید بتریج جایگاه و شور و اشتیاقی که در اذهان عموم مردم داشت از دست خواهد داد و از طرفی زبان افراد ی همچون این خانم و سایر مخالفان دراز خواهد بود
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    50 9
    قمرخانوووم
  • بی نام EU ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    54 8
    تا روحاني با اين شيوخ نهرواني مماشات مي كند، أوضاع همين است
  • بی نام A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    28 5
    خانم آلیا شما مردم هستی؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    33 6
    خانم آلیا لطفا هییییییییییییییییییییییس
  • آریو IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    27 7
    من به نوبه خودم با کاخ نشین بودن و یا اشرافی زندگی کردن کسی که بتونه کشور رو اداره بکنه وبا عث پیشرفت اقتصادی وسیاسی کشور بشه هیچ مشکلی ندارم واینم پاداش اونه چه بسا آقا زاده هایی هستن که زالو وار زندگی میکنن ضمنا یکی به من بگه تفریحات سالم واسه جوونا چیه فقط نگین ورزش که به خدا بیشتر از 2ساعت نمیشه تو باشگاه موند.حال شادی بوده خدارو شکر که حتی یه کلاغ نر هم اونجا نبوده...
  • بی A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    23 20
    به نظر من دولت آقای روحانی دیگه تو خواب رای مردم ببینه یه سری تو کوچه بازار بزنید 100 روزش شد 500 روز اروپا هر خواست به ایران ایرانی گفت ، انرژی هسته ای به باد ررفت وضع اقتصاد هم بدتر شد
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    9 17
    درود بر نماینده با تدبیر تبریز دکتر پزشگیان ما هم نماینده انتخاب کردیم تهرانی های عزیزم نماینده انتخاب کردن
    • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
      2 1
      دوست عزیز آخه تهرانی ها چون کسی را اصلح ندونستن اصلا رای ندادن . مطمئنا اگه انسانهایی مثل دکتر پزشکیان در تهران کاندید میشدند امثال این خانم به مجلس راه پیدا نمیکردند.
  • بینام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    2 2
    چرا در دولت احمدی نزاد که ایشان با همسر و دختر و دامادو پسر و عروس با هزینه دولتی تشریف میبردن آمریکا و بقیه کشورهای دنیا کسی صداش در نمیومد این خانم اون زمان کجا تشریف داشتن ما تازه صداهایی ازشون میشنویم