دراختیار داشتن بانک اطلاعات از فعالیت های تخصصی دسترسی به اطلاعات متقن را تسهیل می کند


مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه‌اندازی نخستین سامانه بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد حوزه مواد مخدر تا پایان سال 93 خبر داد.
سید حسن موسوی چلک در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیان برنامه‌های حوزه گفت:‌ یکی از مهم‌ترین اقدامات حوزه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی نخستین سامانه بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد حوزه مواد مخدر است که براساس این سامانه لیست تمام سازمان‌های غیردولتی مجاز مشخص و برای استفاده عموم قابل دسترسی خواهد بود.
به گفته وی، امسال قوانین مرتبط در حوزه مواد مخدر با محوریت سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی در اسناد بالادستی کشور مدنظر قرار خواهد گرفت و با جدیت بیشتری در دستور کار قرار خواهد داشت.
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدربا بیان اینکه معرفی منابع اجتماعی مرتبط با حوزه مواد مخدر با محوریت سازمان‌های غیردولتی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این حوزه است اظهار کرد: همچنین مسئولیت سازمان‌ها نیز مشخص شده و سمن‌های موفق معرفی خواهند شد.
وی اظهار کرد: درخصوص ثبت تجارب موفق در حوزه سازمان‌های غیردولتی نیز برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته و امسال این تجارب را به ثبت خواهیم رساند.
موسوی چلک از برگزاری جشنواره ایده‌های برتر اجتماعی در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت:‌ در این جشنواره از فعالان عرصه اجتماعی تجلیل خواهد شد.
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص شبکه سازی سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی نیز گفت: هرکدام از این سازمان‌ها امروز به صورت یک جزیره هستند که برای استفاده بهتر از ظرفیت آنها در حوزه برنامه ریزی، نظارت و اجرا لازم است که این سازمان‌ها چه در سطح استانی و چه در سطح ملی به یک شبکه‌سازی تبدیل شوند.
انتهای پیام/خبرگزاری ایسنا/کدخبر: /: 93021711486 17/2/93

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =