۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

پارک گون های، رییس جمهور کره جنوبی، در حالی که اشک در چشمانش جاری شده بود، با ایراد سخنانی، مسئولیت کامل غرق شدن کشتی حامل عمدتا دانش آموزان این کشور را بر عهده گرفت.

 

 

 

رئیس جمهور کره جنوبی ضمن عذرخواهی از مردم کره جنوبی، گفت:"حجم و اندازه گارد ساحلی گسترش یافته ولی کمبود بودجه و پرسنل مانع از آن شده که بتوانیم امنیت سواحل را تضمین کنیم. نیروهای امداد ما به اندازه کافی آموزش ندیده اند. ما معتقدیم که اگر نتوانیم این مشکلات را حل کنیم، نخواهیم توانست از بروز دوباره چنین حوادثی جلوگیری کنیم." 

24/26

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كيوان EU ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    3 0
    به اين ميگن كشور
  • بی نام A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    1 1
    بدون شرح
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    11 3
    خيلي وقته دارم با كره اي ها كار مي كنم و خوب مي شناسمشون. آخر شو من هستند. خواهش مي كنم چاپ كنيد تا باز ايراني‌ها مقايسه هاي اشتباه نكنن. براي بازي فوتبال ايران و كره تو ايران كلي نشون دادن كه كره‌اي ها تو استاديوم آشغال‌ها را جمع كردن ولي وقتي تو كره آون حجم آشغال رو ريختن تو زمين هيچ كسي پخش نكرد كه يكي از اون بطري ها هم خورد تو سر يه ايراني و بردنش بيمارستان. ما استاد تحقير كردن خودمون هستيم.
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    3 1
    حادثه مشابه در ایران: "مسئول کشتیرانی اعلام کرد این کشتی متعلق به یک شرکت خصوصی بوده است که ما بلافاصله پس از این اتفاق، قرارداد آنها لغو کردیم" و تمام
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    5 0
    حادثه ، سهل انگاری ، و امثال اینها در هر کجا ممکن است اتفاق بیافتد ولی چگونه برخورد کردن با آن متفاوت است. در این ماجرا با وجود اینکه رئیس جمهور در بالاترین سطح قرار دارد و براحتی می تواند زیر دستان را محکوم کند خود تمام مسئولیت را قبول کرده ،چون در نهایت او مسئول تمامی مسئولین است. فرهنگ پذیرش مسئولیت و قبول خطا و سعی در تصحیح باید در فرهنگ دولتمردان ما نهادینه شود. در کشور ما وقتی حادثه و یا خطایی رخ می دهد از بالاترین سطوح مشکل را به گردن پایین تر می اندازد و این کار ادامه می یابد تا به پایین ترین برسد. نمونه آن ماجرای کهریزک بود که مشکل به گردن پزشک وظیفه و درجه دار انداخته شد.
  • كيومرث IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    9 0
    توي پارك ارم تهران هم ترن هوايي از 6 متري پرت شد و چند نفر شديداً زخمي و قطع نخاع شدند. هيچ احدي مسئوليتش را قبول نمي‌كند. نمي‌گوييم آقاي رئيس‌جمهور بابت اين موضوع عذرخواهي كند. نمي‌گوييم مسئولان پارك ارم و شهرداري بروند خودكشي كنند. يك عذرخواهي اين آقايان مي‌تواند نشانه‌اي از فرهنگ مسئوليت‌پذيري باشد كه متاسفانه نيست.