مهر نوشت:

در ادامه انتصاب و به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی یک بانوی دیگر در سیستان و بلوچستان به‌عنوان مدیر گمرگ استان معرفی شد.
طاهره هامون نورد صبح یکشنبه طی مراسمی در تالار اجتماعات موزه جنوب شرق در زاهدان با حضور مشاور عالی رئیس گمرک ایران به عنوان ناظر گمرک جدید سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون بیش از 5 بانوی سیستانی و بلوچ در پست‌های فرمانداری، معاون استاندار، شهردار و مدیریت مراکز بهداشتی به کار گیری شده است.

در این انتصابات سامیه بلوچ زهی به عنوان نخستین بانوی بلوچ و اهل سنت به عنوان شهردار شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان و زهرا اربابی یکی از بانوان سیستانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

همچنین به دنبال انتصابات بانوان در پست های مدیریتی رابعه اربابی به عنوان رییس مرکز بهداشت شهرستان فنوج در جنوب استان و حمیرا ریگی به عنوان نخستین فرماندار زن در شهرستان قصر قند در سیستان و بلوچستان بر مسند مسئولیت تکیه زدند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین معصومه پرندوار را در ابتدای سال جاری به عنوان فرماندار شهرستان مرزی هامون در شمال این استان معرفی کرد و صبح امروز طاهره هامون نورد به عنوان ششمین بانو در سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر کل گمرکات استان معرفی و منصوب شد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    25 3
    جالبه . حالا چرا اکثریت این انتصابها در سیستان و بلوچستان ؟به خدا بانوان بقیه نقاط کشور هم توانایی این کارها و مدیریتها رو دارن فقط اگه دلواپسهای کذاب مجال بدهند .
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    6 17
    چن روز پیش مستندی در بی بی سی پخش شد در مورد قیام مردم شیعه و بطور کلی زندگی مردم شیعه در عربستان که اتفاقن در سکوت خبری بوده این چن سال. برخورد ایران با اقلیتها چطوره برخورد اونا رو ببینید که چه ظلمی میکنن. نمیگم ایران ایده آله ولی بسیار بهتره
  • علیرضا A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    17 3
    کار مبارکی است