۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
منزل مسکونی کتابفروش اهوازی مصادره شد!

آپارتمان مسکونی مدیر کتابفروشی رشد اهواز از سوی سازمان امور مالیاتی کشور مصادره شد.

ایبنا گزارش داد: محمود کلاهدوز، مدیر کتابفروشی رشد اهواز در این باره اظهار کرد: چندی پیش، 10 نماینده مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل این کتابفروشی، از وزیر دارایی تقاضا کرده بودند که این مصادره انجام نشود.

وی ادامه داد: آقای یوسف‌نژاد، معاون وزیر دارایی نیز در این راستا و به منظور عدم مصادره پیگیری جدی انجام می‌داد اما رییس سازمان امور مالیاتی به حل این مشکل راضی نمی‌شد؛ در این گیرودار بودیم که متوجه شدیم آپارتمان من مصادره شد.

مدیر کتابفروشی رشد اهواز افزود: از یک طرف سازمان امور مالیاتی از من می‌خواهد که مصاحبه نکنم اما از طرف دیگر مشکل من حل نمی‌شود که به آرامش برسم. ما که نمی‌خواهیم مشکلی برای فرد یا سازمانی ایجاد کنیم فقط می‌خواهیم مشکلمان مرتفع شود.

کلاهدوز با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی» گفت: با این شیوه که سازمان امور مالیاتی عمل می کند، فرهنگ که هیچ، اقتصاد هم بهبود و ترویج نمی یابد؛ در صورتی باید مالیات شغلی را افزایش داد که شغل مورد نظر از رونق روزافزون برخودار باشد!

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به مصادره انجام گرفته، اکنون وضعیت سکونت شما به چه صورت و در کجا است؟» گفت: نقل و انتقال ملک در دفترخانه صورت گرفته است، در صورتی که مسوولان سازمان امور مالیاتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاری نکنند، تخلیه منزل تا حدود دو ماه دیگر صورت می گیرد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    30 3
    وا
  • پیمان A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    49 2
    کتابفروشی "نشر مطبوعات شیراز" یکی از قدیمی ترین و بهترین کتابفروشی های شیراز و ایران هم مدتی ست تعطیل شده، و ساحب آن قصد فروش و یا تغییر کاربری آن را دارد. با صاحب کتابفروشی که صحبت کردم دلیل اون رو بدهی های سنگینی دانست که کار کتابفروشی تا به حال روی دستش گذاشته، و گفت که هیچکدام از مسوولین استان حاضر به کمک به او نشده اند. این است وضعیت فرهنگ در کشور ما. تا یادم نرفته بگم تنها سینمای خصوصی شیراز یعنی "سینما پرسیا" نیز رسما به دلیل ورشکستگی تعطیل شد و رفت پی کارش
    • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
      1 3
      صاحب آن نه ساحب آن
  • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    79 7
    جریان چیه؟؟ کتابخونه رشد مهمترین کتابخونه اهواز دانشگاهی، غیر دانشگاهی و دبیرستان... هر چی بخوایم باید بریم رشد.
    • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
      3 6
      قانون اگه زیر پا گذاشته شه وضعیت بدتر از این میشه و در ضمن من بارها از برخورد بد اونجا ناراحت شدم از کلی آدم مالیات گرفته میشه . ابن مورد هم باید بده
    • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
      10 0
      این همه بدهکار مالیاتی بزرگ داریم که خیلی بیشتر از این آقا بدهکارند، چرا سر وقت اون ها نرفتید
    • لبی A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
      1 5
      جریان اینه که فقط این کارمندها نیستند که باید مالیات به موقع بدن. یکی از ملکاشو گرفتن بجای مالیاتی که نداده و فرار مالیاتی کرده. این آقا میتونه بره تو ملکهای دیگرش زندگی کنه. تا یاد بگیره پول بیت المال خوردن نداره.
  • احمدى A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    5 0
    سازمان امور مالياتى اهواز در شدت عمل به موديان و بى توجهى به مشكلات واحدهاى صنفى سابقه درخشانى دارد .لطفا از سوى مسيولين بررسى و از مردم تحقيق شود.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    2 0
    مالیات چرا نمیده
  • مريم IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    1 0
    بي نام برو بخرميگه منزل مسكوني...دنيا وارونه شده...معلوم نيست كي چكار ميكنه؟؟؟
  • اسی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    4 1
    اخی بنده خدا کلاهدوز زودتر میگفتی گلریزانی کمکی اخه اقای محترم بنده که ساکن اهوازم وهر وقت میام رشد نفسم بند میاد تا یه کتاب بگیرم از ازدحام خوب فروشت خوبه مالیات رو بده
  • پیرمرد EU ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    4 0
    جریان از این قراره که ایشون رو کتاب فروشی منزل ساخته و تجارت میکنه و میگه مالیات نگیرین ازم.اینجا کتابفروشیه نه آپارتمان و بنگاه اقتصادی
  • بی نام GB ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    7 1
    قبلش هم کتابفروشی بین الملل فلکه شهدا تعطیل شد وللی فروشندگان مواد و مشروب به مراتب پرتعدادتر می شوند
  • پيمان IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    5 1
    كتابفروشى رشد اهواز از نظر تعداد و تنوع عناوين در همه زمينه ها حتى در بين كتابفروشى هاى تهران هم به نظر من بى رقيب است و بجاى تضعيف آن بايد آن جارا تقويت كرد در ضمن اخيرا پاى هر خبر اقتصادى گروهى شروع به حمله به فعالان اقتصادى و مقايسه آنها با كارمندان مى كنند.دوست عزيز كارمندى كه زندگى بدون ريسك و بدون سرمايه گذارى با حقوق كارمندى را انتخاب كرده بايد توقعش را هم درهمان حد محدود كند نه اينكه همه را كسانى بداند كه حقش را خورده اند.ضمن اينكه ميزان تورم نيروى انسانى در ادارات و دقايق كار مفيد در محيط هاى كارمندى ايران را كه حتى خود دولتى ها هم بارها فرياد زده اند.هروقت شما جرات و ريسك گرداندن حتى يك مغازه را پيدا كردى بيا و به همه حمله كن
  • علی اهوازی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    2 1
    قبلا که کتاب فروشی بین اللملل بود که یکی از قدیمیترین کتابفروشیهای اهواز بود تعطیل شدالان هم همین یککتاب فروشی معتبر مونده این هم تعطیل کنید راحت بشیم و جوانها برن دنبال مواد و دزدی آخه مارو چی به کتاب//// عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟