۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
اتحاد تماشاگران ایرانی و برزیلی

با مساوی شدن مسابقه ایران و آرژانتین در نیمه اول، تماشاگران ایران و برزیل متحد شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول مسابقه با آرژانتین به تساوی بدون گل دست یافت. با این نتیجه، تماشاگران برزیلی حاضر در ورزشگاه با تماشاگران ایرانی متحد شدند و یك صدا ایران را تشویق می‌كردند.

برزیلی ها كه در فوتبال كری زیادی با آرژانتینی‌ها دارند، تصمیم گرفتند با حمایت از ایران شانس تیم ملی فوتبال ایران را بالا ببرند تا شاید آرژانتین از همین مرحله گروهی حذف شود. با توجه به اینكه برزیل و آرژانتین همسایه هستند و تماشاگران زیادی از آرژانتین می‌توانند در ورزشگاه‌های برزیل حاضر شوند، برزیلی‌ها دوست ندارند آرژانتین بالا بیاید و با تیمشان هم گروه شود.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 3
    یک دنیا و سه میلیارد آدم دیدن که یک تیم فدای یک بازیکن شد،جواد نکونام بلایی رو سر تیم کی روش آورد که تو جام ملتها هم همینکارو کرده بود،دقیققه 91 آقا هوس کرده وسط زمین دریبل بزنه،توپ رو لو داد افتاد جلوی مسی و آرژانتین و تمام ................................................................
    • درود بر ایران IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      0 1
      آقا یا خانوم محترم شما برو ویدیوی بازی رو ببین و بعدش اینجوری با عصبانیت قضاوت کن دریبل نکونام چند صحنه قبل از گله و هیچ ربطی نداره چرا سعی میکنیم این گل آرژانتینو که نتیجه ی نبوغ فردی مسی بود رو گردن کسی بندازیم ؟