شهروند نوشت:

«پیش به سوی آن دنیا» تکان‌دهنده‌ترین جمله‌ای بود که بعد از ۷۰ روز توسط گروگانگیران حامد صداقتی و مهدی حسینی در فضای مجازی منتشر شد. پیش از این گروگانگیران با انتشار فیلمی چنددقیقه‌ای از حامد و مهدی در حالی‌ که پاهایشان با زنجیر بسته شده بود صحنه‌های غم‌انگیزی از خشونتشان را به نمایش گذاشته بودند.

اما بامداد روز یکشنبه بود که خواهر حامد صداقتی پس از باز کردن پیج فیس‌بوکش با پیغام هولناکی روبه‌رو شد. گروگانگیران با ارسال عکس برادرش و نوشتن متن کوتاه: پیش به سوی آن دنیا، خواهر جوان حامد را شوکه کردند.

۱۰ اردیبهشت‌ماه حامد صداقتی قهرمان شمشیربازی و ۲ دوستش که برای گردش به چابهار رفته بودند- چه سفر بی‌انتهایی!- آنها در جاده‌های جنوب کشور بودند که مردان مسلح با حمله به خودرویشان علی غفاری را کشتند. بعد از کشته شدن راننده خودرو، سناریوی عجیب‌تر مردان خشن کلید خورد، حامد صداقتی و مهدی حسینی به همراه گروگانگیران به نقطه نامعلومی برده شدند تا پرونده این آدم‌ربایی خشن بعد از گذشت ۷۰ روز همچنان در‌ هاله‌ای از ابهام باقی بماند.
درخواست خانواده حامد صداقتی
اسماعیل غنیان، شوهرخاله حامد صداقتی که از سوی خانواده صداقتی مسئولیت اطلاع‌رسانی درباره این موضوع را برعهده گرفته درباره این خبر تهدیدآمیز گفت: «بعد از گذشت ۷۰روز از سکوت ما در برابر خبر ربوده شدن حامد و مهدی می‌گذرد اما سرنوشت این بچه‌ها با گره کوری روبه‌رو شده است. انتشار این عکس همزمان با انتشار یک فیلم کوتاه از مهدی حسینی نیز بود.
در این فیلم چهره حامد دیده نمی‌شد اما مشخص بود کنار دوستش در خانه گروگانگیران نشسته است. فیلم مثل فیلم قبلی بود که از حامد منتشر شده بود اما این بار مهدی حرف می‌زد و درخواست کمک داشت.»
غنیان در رابطه با درخواستش از مسئولان جمهوری اسلامی گفت: «به‌هرحال با توجه به موقعیت مالی خانواده حامد امکان فراهم کردن ۵‌میلیون دلار برای ما وجود ندارد. به همین خاطر از دولت و مسئولان خواهش می‌کنیم به ما اجازه دهند تا با باز کردن یک حساب بتوانیم از کمک‌های مردمی که نگران قهرمان کشورشان هستند استفاده کنیم. تا شاید خیلی زود دیر نشود.»

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    3 14
    این گروگان گیری بدجور مشکوک میزنه و اصلا شبیه گروگانگیری هایی که در این منطقه رخ میده نیست و بوی سیاسی کاری ازش میاد