ایسنا نوشت:

آخرین وضعیت پیشرفت 11منطقه ویژه اقتصادی تحت مسئولیت سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

سیدمحمدعلی سید ابریشمی در نشست مشترک با مدیران عامل ایجاد مناطق ویژه اقتصادی تحت مسوولیت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: پتانسیلهای موجود در مناطق ویژه اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای در ترغیب سرمایه گذاران به حضور در این مناطق و رونق تولید دارد از این رو ما باید در کوتاهترین زمان ممکن بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در این مناطق صنعتی فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تامین و تکمیل زیرساختهای عمرانی در این مناطق صنعتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هرچه سریعتر باید اقدامات لازم در جهت اخذ استعلام‌های مربوط به مطالعات زیست محیطی و طراحی این مناطق اقتصادی انجام شود.

در ادامه این جلسه مدیران عامل شرکت شهرکهای صنعتی که مسوولیت تکمیل و ایجاد 11 منطقه ویژه اقتصادی را برعهده دارند ضمن تشریح مشکلات پیش رو به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود و اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اقدام این مناطق پرداختند.

همچنین در این نشست مشترک که معاونان و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز حضور داشتند موانع پیش روی تکمیل مناطق ویژه اقتصادی بررسی و تمهیدات لازم در جهت رفع مشکلات موجود در این مناطق اتخاذ شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =