مدافع ملی پوش تراکتورسازی می گوید امیدوار است تا نکونام به تراکتورسازی بپیوندد.

امیر جعفری:احمد آل نعمه، بازیکن ملی پوش تیم تراکتور سازی تبریز در خصوص امضاء قرارداد با تیم تراکتور سازی تبریز گفت:« از این که به تراکتور سازی برگشتم و پیراهن این تیم را می پوشم خوشحالم.تمام تلاشم را برای تراکتور سازی انجام می دهم تا همراه سایر بازیکنانی که جذب تیم شده اند بتوانیم عملکرد قابل قبولی که هواداران انتظار دارند را کسب کنیم و از بازی ها سربلند بیرون بیاییم.»

وی ادامه داد:« انشالله بتوانیم حداقل یک جام کسب کنیم و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خوبی ظاهر شویم. تراکتور سازی سال گذشته عملکرد خوبی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز علیرغم اینکه از گروهش صعود نکرد، تجربه خوبی را کسب کرد.»

بازیکن تراکتور سازان در خصوص رسول خطیبی، سرمربی این تیم هم حرف زد وگفت:«خطیبی مربی جوان و با انگیزه ای است و سال گذشته هم در گسترش فولاد تبریز عملکرد خوبی داشت ولی نمی دانم چرا از این تیم جدا شد. رسول خطیبی مربی است که دوست دارد در کارش پیشرفت کند.»

آل نعمه درباره هواداران تیم تراکتور سازی تبریز هم حرف می زند و می گوید:« امیدوارم هواداران از هفته اول مسابقات لیگ برتر به استادیوم بیایند.نتایج هفته اول بسیار مهم است و ما اگر بتوانیم در سه یا چهار هفته اول نتایج خوبی کسب کنیم، در ادامه لیگ می تواند کمک زیادی به تیم کند. انشالله هوادران همانند گذشته به صورت پرشور به استادیوم بیایند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.»

آل نعمه در باره خبر هایی که درباره حضور نکونام در تراکتورسازی شنیده می شود هم حرف می زند و می گوید:« با جواد نکونام صحبت کردم و خطیبی هم با نکونام مذاکره می کند تا به تراکتور سازی ملحق شود. انشالله اگر به تیم بیاید می تواند، کمک زیادی کند.تراکتور سازی بازیکنان جوانی دارد ولی امیدوارم با آمدن جواد نکونام و تمدید قرارداد کریم انصاری فرد عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.»

از بازیکن تیم ملی ایران درباره پیشنهاد های خارجی که مدتی قبل داشت،پرسیدیم که او گفت:« در اردویی که تیم ملی در آفریقای جنوبی و اتریش داشت پبشنهادهایی از بعضی تیم ها داشتم ولی نمی دانستم که چقدر امکان امضاء قرارداد وجود دارد. کادر فنی به من گفتند که از سوئیس و آفریقای جنوبی پیشنهاد دارم ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که پیشنهادات کمرنگ شد.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =