کواچ که پس از بستری شدن معدنی در بیمارستان رحمان محمدی راد را به کادر فنی اضافه کرد ترجیح داده تا همکاری با این مربی را ادامه بدهد.

مهری رنجبر:اسلو بودان کواچ دستیار جدید نمی‌خواهد. او که در دور نهایی لیگ جهانی والیبال، با بستری شدن زنده‌یاد حسین معدنی در بیمارستان، دستش خالی ماند، خیلی زود رحمان محمدی‌راد را جایگزینش کرد. نبود معدنی در نیمه‌ نهایی شاید بزرگ‌ترین ضربه را به تیم‌ ملی والیبال زد، حتی وقتی خیلی‌ها به کواچ انتقاد کردند که چرا فراموش می‌کرد تایم بگیرد، خودش این طور اعتراف کرد: «نبود حسین معدنی نیمکت ما را خیلی ضعیف کرد.»

حتي باعث شد در بازي‌ها زماني كه لازم بود، تايم را فراموش كنيم. به ‌هر ‌حال در مسابقات، نيمكت به سرمربي براي تعويض و گرفتن تايم مشاوره مي‌دهد.» هر چند بعضي‌ها سرمربي جوان را براي ايران كوچك مي‌دانستند اما بعضي‌ها هم اين انتقاد را قبول نداشتند اما در عوض ايراد را به نيمكت ضعيف ربط مي‌دادند. فدراسيون با پايان ليگ جهاني براي اينكه كواچ دستش بازتر باشد و در مسابقات قهرماني جهان - لهستان به دردسر نيفتد، پيشنهاد انتخاب دستيار جديد را داد، حتي خارجي. كواچ هم اسم يكي، دو مربي خارجي را به فدراسيون داد. 

يكي از آنها كارمين فانتونا دستيار ايتاليايي كواچ بود اما تنها ايراد، قرارداد آنها با باشگاه‌هاي ايتاليايي بود. وقتي كار به اينجا رسيد، سرمربي تيم‌ ملي واليبال قيد دستيار جديد را زد و ترجيح داد با همين نيمكت بسازد. امير خوش‌خبر سرپرست تيم ‌ملي واليبال در اين باره مي‌گويد: «كواچ ترجيح مي‌دهد با همين كادر بسازد و تمايلي هم براي جايگزين ندارد. او معتقد است با اينكه دور نهايي ليگ جهاني اولين تجربه ملي محمدي‌راد بود اما عملكردش مثبت است و نيازي به تغيير كادر نيست، مگر اينكه سال آينده مربيان ايتاليايی‌ای كه مي‌خواست را با پايان تعهدشان بياورد.» 
شايد فدراسيون ترجيح مي‌داد نيمكت تيم‌ ملي تقويت شود تا در رقابت‌هاي قهرماني جهان - لهستان، به خاطر خالي بودن نيمكت تيم ضرر نكند اما تصميم نهايي را كواچ مي‌گيرد. 

به اعتقاد سرپرست تيم ‌ملي واليبال وقتي سرمربي راضي است، فدراسيون هم نظرش را تحميل نمي‌كند: «من هميشه به كواچ گفته‌ام، اوست كه در زمين تصميم نهايي را مي‌گیرد. فدراسيون هم هيچ وقت نظرش را تحميل نمي‌كند؛ نه زمان ولاسكو و نه زمان مرحوم معدني و نه حالا، مگر اينكه سرمربي خودش بخواهد. سرمربي از نيمكت راضي است به ويژه كواچ كه از همان اول مي‌گفت براي نتيجه آمده نه رفتن به المپيك 2016. مربي‌ای كه با شروع كارش نتيجه مي‌خواهد، مطمئن باشيد با بهترين تصميم، بهترين كار را انجام مي‌دهد. حالا كه داورزني دست كواچ را باز گذاشته، او وقتي نتوانست بهترين دستيار را بياورد، ترجيح مي‌دهد كه با رحمان محمدي‌راد كار كند چرا كه هم او را صادق مي‌داند و هم به او اعتماد دارد.»

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    12 87
    چند ماه دیگر معلوم می شود کواچ اشتباه بزرگ والیبال ایران است اما دیگر چه سود ؟
  • مجتبی A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    90 10
    فقط کواچچچچچچ
  • سمانه A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    9 26
    مربی تیم ملی باید عطاییییییییییییییی باشه نه محمدی راد