علی کفاشیان می خواهد نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

فرهاد عشوندی: علی کفاشیان حالا خود را در قامت نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می بیند. او که توانسته زون جدیدی در مرکز آسیا راه اندازی کند که قطعا دبیرخانه اش در تهران است و اسمش هم گذاشته اند:«کفا» امید دارد خودش هم رئیس این تشکیلات شود.
قرار است در اولین جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ، این زون جدید آسیایی نهایی شود. زونی که رویای نایب رئیسی کفاشیان در قاره را قوت می دهد. اینکه کفاشیان باید از بین کشورهای ، ایران ، ازبکستان ، افغانستان ، تاجیکستان و ترکمنستان ، به عنوان ریاست این زون انتخاب شود. کفاشیان که این سال ها توانسته در میان اعضای مجمع کنفدراسیون محبوبیت زیادی داشته باشد ، حالا خود را صاحب 25 رای از 46 رای مجمع می داند و تقریبا اگر آرایش همینی باشد که خودش می گوید ، حتما می تواند کرسی نایب رئیسی را بدست بیاورد. اتفاقی که اگر بیفتد ، او یا باید دبیری از ازبکستان برای زون مورد نظرش انتخاب کند یا اینکه خودش گزینه ای را برای این کرسی انتخاب می کند. گزینه ای که به احتمال فراوان از میان دکتر رضا قراخانلو  یا مهدی محمد نبی انتخاب می شود.

کفاشیان در صورت ناکامی برای رسیدن به این نایب رئیسی ، قطعا برای سمت عضویت در هیات اجرایی کاندیدا می شود و این بار حتما می تواند این کرسی را بگیرد. جایگاهی که 4 سال قبل با اشتباه علی سعیدلو و فشار او برای استعفای کفاشیان از انتخابات ، از دست ایران پرید.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کرامت IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    28 24
    کفاشیان در برنامه های طنز تلویزیون بیشتر کاربرد داره تا در فوتبال.