سرمربی راه آهن می گوید بازی برابر ذوب آهن دشواری های خودش را دارد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال راه آهن در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ذوب آهن گفت: «ذوب آهن تيم ريشه داري در فوتبال كشور است و بازي برابر آنها دشواري هاي خودش را دارد. اين تيم همچنين كادر فني خوبي دارد و در سه بازي اخير نشان داده كه مي تواند نتيجه خوبي را در پايان به دست آورد. ما در اين بازي مهمان هستيم و مي دانيم كه براي كسب نتيجه بايد با تمام قوا به مصاف حريف خود برويم. هم تيم ما و هم ذوب آهن به بازي زميني عادت دارند و اين مسئله هماهنگي بازيكنان را نشان مي دهد.»

او در مورد شكست هفته پيش تيمش برابر فولاد گفت:‌ »تيم من هفته به هفته بهتر مي شود و پيشرفت مي كند هر چند كه نتيجه دست خداست. راه آهن به غير از مسائل فني يك سري مشكلات حاشيه اي هم دارد و ماليكت اين باشگاه روي تمركز ما تاثير گذاشته است. خوشبختانه با همكاري دادگستري مشكلات تا حدودي برطرف شده است.»

استيلي در پايان گفت: «بخش دولتي بايد از بخش خصوصي حمايت كند چرا كه بدون حمايت آن بخش خصوصي نابود خواهد شد. ما مي خواهيم با كمك رسانه ها، دولت و بخش خصوصي به هدف مان برسيم. البته راه آهن هواداران زيادي ندارد و اميدوارم با عملكرد خوبمان هواداران را جذب كنيم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =