۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
از 76 تا 93 در یک لوح فشرده

لوح فشرده ۹ نشریه «کتاب ماه» منتشر شد که در این لوح‌ها نشریات چاپ شده از نخستین شماره آن در سال ۱۳۷۶ تا خرداد ماه سال۱۳۹۳ گنجانده شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین،‌ خانه کتاب برای سهولت دسترسی مخاطبان به نشریات چاپ شده در این موسسه 9 کتاب ماه منتشر شده را به صورت لوح فشرده منتشر کرد. این نشریات که از آبان ماه سال 1376 تا سال جاری منتشر شده‌اند، با امکان جستجوی ساده و پیشرفته به انضمام تصاویر و فایل پی دی‌اف به صورت لوح فشرده در آمده‌اند.

لوح فشرده کتاب ماه کلیات از شماره 1- 198 ، کتاب ماه دین از شماره 1-200، کتاب ماه علوم اجتماعی از 1 تا 75، کتاب ماه علوم و فنون از شماره 1-86، کتاب ماه هنر از 1-189، کتاب ماه ادبیات از شماره 1- 86، کتاب ماه فلسفه 1-81، کتاب ماه تاریخ و جفرافیا از شماره 1-193 و کتاب ماه کودک و نوجوان از 1-200 را شامل می‌شود.

در این لوح‌های فشرده، نام هیئت علمی و مشاوران علمی نشریه آمده است و در کنار‌ آن نیز امکان جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته فراهم شده است. مخاطبان می‌توانند در جستجوی ساده با ذکر عنوان مقاله و نام پدیدآور به مقاله مورد نظر خود دست پیدا کنند.

در جستجوی پیشرفته این لوح فشرده نیز علاوه بر امکان جستجوی عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی پدیدآور و نوع مطلب در بازده زمانی سال 1376 تا 1393 فراهم شده است.

جزئیات کتاب‌های نقد شده نیز بخشی دیگری از لوح فشرده است که در آن نیز امکان دسترسی به مطلب مورد نظر از طریق جستجوی عنوان کتاب، ناشر و نام و نام خانوادگی پدیدآور فراهم است.

علاقه‌مندان به تهیه لوح‌های فشرده می‌تواند هر یک از کتاب ماه‌ها را با بهای 5 هزار تومان خریداری کنند.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =