ضوابط و شرایط دریافت بورس تحصیلی در دوره مشترک دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر آلمان به نام "پروفسور سمیعی" اعلام شد.

به گزارش حبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص و کسب دانش و مهارت از طریق پژوهش های هدفمند، از متقاضیان بورس تحصیلی در دوره مشترک دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر آلمان ثبت نام بعمل می آید.

این دوره شامل دو مرحله و حداکثر چهار سال است. طول مدت مرحله اول به نام دوره عالی پژوهش (Master of Philosophy) یک سال است و مرحله دوم با عنوان دکتری تخصصی پژوهشی (Ph.D. by Research) یک تا سه سال به طول می انجامد.

ثبت‌نام از اول شهریور تا اول آبان سال 93، فقط به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت http://www.tums.ac.ir انجام می‌شود و کلیه متقاضیان مدارک ثبت‌نام را به‌صورت فایل اسکن شده به آدرس basir@tums.ac.ir ایمیل کنند تا کد رهگیری به‌صورت ایمیل به آدرس الکترونیک متقاضی ارسال شود.

همچنین داوطلبان می بایست مدارک معتبر و برابر اصل شده خود را از طریق پست سفارشی به آدرس پژوهشکده علوم اعصاب واقع در تهران، انتهای بلوار کشاورز، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، شمال درب شرقی، ساختمان ریحانه، طبقه سوم، دبیرخانه مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی ارسال کنند.

داوطلبان، شرایط ثبت نام بورس تحصیلی دوره مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین‌المللی مغز و اعصاب هانوفر را می‌توانند اینجا ببینند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    55 2
    پروفسور دوست داریم
  • سعید IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    21 0
    ایران به شما افتخار می کند
    • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      8 0
      کل دنیا به و جود پروفسور افتخار میکنند نه فقط ایران
  • بابک IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    4 0
    هموطن عزیز، احترام و ارج نهادن به خدمات کلیه بزرگان در قید حیات این سرزمین بر ما ایرانیان واجب است . بخصوص انسان وارسته ، متواضع و وطن پرستی چون دکتر سمیعی که بسیاری از دانشگاهها، مراکز معتبر علمی و ... برای چند ساعت بهره بردن از حضورش، ماهها و سالها در انتظار میمانند . بی شک در حال حاضر جناب پروفسورسمیعی، نامدارترین پزشک ایرانی در دنیاست . عمرش طولانی باد.
  • ایران A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    4 0
    خدا را بر آن بنده بخشایش است که خلق از وجودش در آسایش است حکیم ابوالقاسم فردوسی برخی ار اطرافیان تا به یه جایی میرسن خدا را فراموش می کنند. درود بر این انسان شریف و نیک پندار و نیک کردار .
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    2 0
    من ایشان راواقعا دوست دارم
  • مایسا A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    2 0
    خیلی ممنونم از زحمات این عزیزان من رزیدنت مغزم دانشگاه تهران چطور میشه بورس بگیرم من بی گیری کردم اما نتایج قابل قبولی ایدم نشده لطفا راهنمایی کنیین ممنون