طبق معمول ناکامی یکی از تیم های ملی، هواداران فوتبال را به دم دست ترین گزینه رهنمون کرده است؛ تغییر رئیس فدارسیون فوتبال.

 عصبانی بودن کاربران خبرآنلاین از این ناکامی در کامنت های آنان مشخص است. به جز کنایه های کاربران، مهمترین محور در میان نظرات کاربران، اشاره آنها به نیاز فوتبال ایران به یک مدیر مقتدر است. موضوعی که معمولا در هر ناکامی دم دست ترین گزینه برای هواداران فوتبال است تا مشکلات را به یک نفر خلاصه کنند.یکی از کاربران هم وضعیت تیم ملی امید را ماکت کوچکی از جامعه  ایران خوانده است. 

 برخی دیگر از کاربران مقصر اصلی را وینگادا سرمربی تیم ملی خواندند.دعوا بین مربی ایرانی و  خارجی هم موضوع دیگری است که در میان کاربران خبرآنلاین به بحث گذاشته شد.

 یکی دیگر از کاربران معتقد بود اگر مربی تیم ملی امید یک ایرانی بود او را دار می زنند. کاربر دیگری هم تاکید کرد که تیم های پایه نیازمند مربیانی ایرانی مثل دوستی مهر سرمربی تیم ملی جوانان است.

انتقاد از هزینه های هنگفت خرج شده در فوتبال دیگر محور پر تکرار در کامنت های کاربران بود. برخی کاربران پیشنهاد دادند یک چهارماز پولی که در فوتبال هزینه می شود را به رشته والیبال اختصاص دهند.

 مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =