ایرنا نوشت:

مرگ دختر 11 ساله در تیراندازی به مناسبت فوت یک عضو خانواده در خوزستان و جان دادن یک کودک در انفجار ناشی از آتش بازی در مراسم عروسی در شهرستان مرزی هیرمند سیستان، خبرهای بد چند روز گذشته بود و باز هم این مرگ بی دلیل نفس یک خردسال دیگر را گرفت.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: براثر تیراندازی با سلاح غیرمجاز در یک جشن عروسی در این شهرستان یک کودک دوساله کشته شد.

سرهنگ اکبر قاسمی گفت: تیراندازی ازسوی بستگان خانواده صاحب عروسی در یکی از تالارهای گناوه رخ داد. بمحض اطلاع از حادثه، ماموران انتظامی در محل حاضر و پس از شناسایی فردی که تیراندازی کرده بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: با وجود هشدارهای مکرر پلیس و مسوولان ذیربط برای استفاده نکردن از سلاح و تیراندازی در مراسم عروسی اما برخی از صاحبان مجالس عروسی بدون توجه به این توصیه ها، شادی خانواده و بستگان خود را به عزا تبدیل می کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.


23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    10 3
    این چه وضعیه ایرانم که داره از تگزاس بدترمیشه
  • مانیا A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    36 1
    این دیگه چه رسم مضخرفیه؟ مگه در قروت وسطی زندگی میکنیم؟ این چه جور شادی کردنه که یه خانواده رو داغدار میکنه.پس کی ما ازین رسم و رسوم های غلط دست برمیداریم؟
    • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
      6 3
      معلومه اعصابت خورد بوده ها سه تا اشتباه تو نظرت داشتی.
  • مازیار A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    3 2
    من اهل بندر گناوه هستم.متاسفانه این فرهنگ نادرست رواج داردو عده ای جوان کم سواد تنها برای لاف زدن و... اینکار را میکنند.قاتل با یک دست اسلحه را گرفته و تیراندازی میکرد و خانواده ی مقتولکه با قاتل نسبت فامیلی نزدیک داردتنها به دلیل اینکه اجازه حضور در بیمارستان به آنها داده نشد نیمی از شیشه های بیمارستان را شکستند.