سوشا مکانی به محض اتمام دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد اتفاقات عجیبی را تجربه کرد و 48 ساعت بسیار خبرساز را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازیکن پس از آن که یک گل سوال برانگیز مقابل گسترش فولاد دریافت کرد و مقصر توقف تیمش شد، به صفحه اینستاگرامش رفت و حسابی از خجالت «بعضی ها» درآمد. سپس با هواداران خداحافظی کرد و رفتنش را رسمیت بخشید. البته این موضوع، یک فرار به جلو بود چون سوشا می خواست با این کار، گلی که خورده را از ذهن هواداران پاک کند. با این حال می دانست به خاطر همین موضوع، شانسی برای بازی در دربی ندارد و بعد از دربی نیز می تواند به صورت توافقی از این تیم جدا شود. 

سوشا در ادامه رفتارهای عجیب خود، به یکی از مربیانش پیامک داد و ضمن حلالیت طلبیدن و خداحافظی، از او خواست تا در پروسه گرفتن رضایتنامه از باشگاه کمکش کند. یک روز بعد از بازی، این بازیکن در مصاحبه تندی با روزنامه خبرورزشی اعلام کرد تا زمانی که نیلسون در پرسپولیس باشد، در این تیم نمی ماندو این را هم گفت که: «مگر من ایرانی نیستم که تا به امروز هواداران پرسپولیس تشویقم نکرده اند؟»
حرکت بعدی سوشا مکانی، پاک کردن تمام عکس ها و مطالبی بود که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام آپلود کرده بود. آخرین اتفاق نیز، دعوت شدنش به تیم ملی توسط کارلوس کروش بود. این یکی، سوشا را واقعا سوپرایز کرد. بازیکنی که همه امیدهای خود را از دست داده بود و می خواست از جمع پرسپولیسی ها جدا شود، به یکباره کامش با دعوتنامه کارلوس کروش شیرین شد و حالا باید به جای خانه نشینی، به کمپ تیم های ملی برود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =