حمله به صادق زیباکلام در شماره جدید «کتاب هفته خبر»

تازه‌ترین شماره نشریه هفتگی «کتاب هفته خبر» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هشتمین شماره کتاب هفته خبر دارای روایت‌هایی ویژه از هنرمندان و نویسندگان درباره شهرهای فراموش نشدنی جهان؛ نادر مشایخی از وین، نقل غلامرضا امامی از رم، داستان نیویورک به قلم فریدون مجلسی، حال و هوای مادرید از منظر سعید آذین، بوینس آیرس به روایت اسدالله امرایی نوشته‌اند و حال و روز امروز تهران در گفت‌وگو با ترانه یلدا بررسی شده است.

سرمقاله سردبیر مجله با عنوان «خرابی چون که از حد بگذرد آباد می‌گردد»، آغازگر نشریه است و در ادامه نوشته‌ای از محمدعلی صمدی علیه صادق زیباکلام است، در پاسخ به مطلبی که زیباکلام در شماره سوم کتاب هفته خبر منتشر کرده بود. صمدی خطاب به زیباکلام نوشته است: «برای دانشگاهی که از آن مدرک گرفته‌اید احترام قائل شوید.»

در بخش‌های دیگر مجله، اولین مطلب یادداشت‌های هفتگی نوشته‌ای از دکتر صادق زیباکلام است با عنوان «1+3772: اندر حکایت خلقیات ما ایرانیان».

کتاب هفته خبر، نشریه‌ای است که هر هفته با بخش‌های ثابت خود یعنی یادداشت‌های هفتگی، ادبیات، هنر، فلسفه، طنز و... میزبان مخاطبان است. امید روحانی، سیدعبدالرضا موسوی طبری، فرهاد آذرین، غلامرضا نامی، آبتین گلکار، سیداصغر نوری، مهرزاد دانش، سیدابوالحسن مختاباد و... از دیگر کسانی هستند که در شماره اخیر این نشریه هفتگی سخن گفته یا نوشته‌اند.

کتاب هفته خبر را با قیمت 4 هزار تومان، می توان در کتابفروشی‌های معتبر و کیوسک‌های مطبوعاتی تهیه کرد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =