کاپیتان تراکتورسازی تبریز معتقد است بازیکنان جدید این تیم کیفیت بالایی دارند و می توانند به سرخ پوشان در ادامه لیگ کمک کنند.

امیر حسین جعفری: مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز  در خصوص دیدارشان مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: این دیدار، شرایط خاص خود را داشت ولی برای ما مهم تر بود، زیرا در زمین خودمان بازی می کردیم و در 2 هفته گذشته نتیجه مناسبی نگرفته بودیم. با همت بازیکنان و اعضای تیم یک دل شده بودیم تا به پیروزی دست یابیم.
وی درباره بازیکنان تازه جذب شده تیمش، بیان کرد: بازیکنان باکیفیتی جذب شده اند و امیدوارم با آمدن آنها، شرایط خوبی داشته و بتوانیم نتایج مناسبی را کسب به دست بیاوریم.
کیانی درباره تعطیلات 50 روزه لیگ برتر و اردوی تیمشان در دبی، گفت: فکر می کنم این تعطیلات برایمان مفید خواهد بود، زیرا بازیکنان مصدوم داریم و چند بازیکن جدید به تیم آمده اند که می توانیم به هماهنگی برسیم. امیدوارم آمادگی جسمانی خودمان را بیشتر کنیم.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز، ادامه داد: تیم اردوی 10 روزه خود را در دوبی برگزار خواهد کرد و مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا بهترین تمرینات را برگزار کنیم.
کاپیتان تراکتور سازان درباره گروه تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در حال حاضر شناختی از تیم های هم گروهمان نداریم ولی برنامه ریزی خوبی را انجام خواهیم داد. هدفمان صعود از گروهمان است و امیدوارم با همت تمامی اعضای تیم و حمایت هواداران به موفقیت برسیم.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =