رجانیوز نوشت:

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره علت عدم حضور آقای هاشمی در نماز جمعه گفت: مردم محور نماز جمعه هستند. آقای هاشمی آن زمانی که متناسب با خواستگاه توده مردم و به ویژه مردم انقلابی ظاهر می‌شد، هم خطبه‌هایشان مورد پسند عامه بود و هم خود ایشان مورد اقبال بود. اما آیا امروز مردم انقلابی و نمازگزار و به عبارتی نماز جمعه‌ای ایشان را می‌پسندند؟ امام جمعه امام جماعت عظیمی است و زمانی که جماعتی نباشد امامت هم معنا ندارد. پس اصل مردم هستند، قاطبه نمازگزاران تهران نوع نگرش‌های آقای هاشمی را نمی‌پسندند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده می‌افزاید: ایشان سرمایه‌ای برای انقلاب بوده و هستند و ما امید داریم که به این گونه باشد اما بالاخره نظر مردم نسبت به شخص ایشان با مواضعشان در زمان فتنه و بعد از آن تغییر کرد و به خصوص وابستگان ایشان که در بطن فتنه حضور داشتند ضربه بزرگی وارد کرد.
علیزاده گفت: من زمانی با یکی از وابستگان ایشان صحبت می‌کردم عرض کردم دوستی شما با آقای هاشمی همانند دوستی خاله خرسه است. شما با استفاده از ایشان اسم و رسمی یافتید ولی ملاحظه حال این شخصیت که برای انقلاب است را نکرده‌اید و نمی‌کنید.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390360

برچسب‌ها