پیغام جدید به امیرحسین صادقی؟/«استقلال خانه توست امابمانی شاید بازی نکنی ؛کاپیتان هم نباشی!»

بهرام افشارزاده همچنان تمام قد پشت سر کاپیتان تیمش ایستاده و می گوید قلعه نویی اگر او را نمی خواهد کتبا این موضوع را اعلام کند.

خبرورزشی نوشت: امیرحسین صادقی می‌خواهد در استقلال بماند... او که در لیست فروش استقلال قرار داشت و البته باور نمی‌کرد این خبر حقیقت داشته باشد، وقتی با جواب سرراست سرمربی استقلال مواجه شد، بر سر دوراهی قرار گرفت... سرمربی استقلال همان روزی که خبرورزشی تیتر زد؛ «کاپیتان استقلال در لیست فروش» با رادیو مصاحبه کرد و گفت: «بهتر است امیرحسین از استقلال برود و در جایی بازی کند که آرامش داشته باشد.»

اين حرف يعني نشان دادن در خروج به اميرحسين... صادقي اين وسط دو راه داشت يا به فلش توجه كند و از استقلال خارج شود و يا يك راه براي ماندن پيدا كند. انگار اميرحسين دنبال راه دوم رفت. او با مديران باشگاه حرف زد و در عين حال يك ملي‌پوش استقلال هم واسطه شد و با يكي از اعضاي كادر فني درباره اميرحسين گفت‌وگو كرد.

مي‌گويند اين ملي‌پوش به صادقي گفته سرمربي قصد حذف تو را ندارد و فقط از دست تو دلخور است و با حرف‌هايش قصد داشته به تو هشدار بدهد... اميرحسين هم اين حرف را باور كرده و با توجه به حمايت بهرام افشارزاده كه قاطعانه گفت نمي‌گذارد صادقي از استقلال برود، تصميم گرفته بماند اما حالا شايعه شده يكي از اعضاي كادر فني مجموعه آبي به كاپيتان پيغام داده؛ «استقلال خانه توست، اگر دوست داري بمان اما احتمال دارد نه بازي كني و نه كاپيتان باشي... بمان اما نيمكت‌نشين شدي، اعتراض نكن!» حالا اين صادقي است كه بايد تصميم بگيرد، آيا با اين شرايط مي‌ماند؟!

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =