ایسنا نوشت:

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار تاکسی سمند با کامیون حمل نخاله خبر داد.

سرهنگ عین الله جهانی در این باره گفت: در ساعت 7 صبح امروز کامیون بنز باری در مسیر شمال به جنوب بلوار چوگان نرسیده به بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص کرج دوچرخه عقبش ترکید و همراه با بار نخاله در خط سه بلوار چوگان متوقف شد.

او با بیان اینکه پس از آن راننده نسبت به علامتگذاری در پشت وسیله نقلیه اقدام کرده است، گفت: در همین حین یک تاکسی سمند که در حال عبور از همان مسیر بود به شدت با قسمت عقب این کامیون تصادف کرد و راننده 49 ساله آن در دم جان خود را از دست داد.

جهانی با بیان اینکه تاکسی مسافری نداشته است، گفت: کارشناسان پلیس راهور پس از حضور در محل اقدام به بررسی آثار و شواهد موجود کردند که بر اساس آن مشخص شد ترکیدگی لاستیک باعث عدم توانایی برای انتقال وسیله به منتهی الیه سمت راست شده و پس از آن علامتگذاری نیز به صورت نازل انجام شده است.


او گفت: از طرفی بی توجهی راننده سمند به مقابلش با توجه به زمان تصادف و نبود خط ترمز نشان می‌دهد که راننده دارای خواب آلودگی بوده است.


رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مجموع به نظر می‌رسد علت تامه تصادف ترکیب و تقارن دو تخلف از جانب دو راننده بوده است که یکی عدم رعایت نکات ایمنی از سوی راننده کامیون بنز و دیگری عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سمند بوده است.


به گفته جهانی در محل ترافیکی ایجاد نشد.

45282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    2 0
    آخه آدمم اينقدر گيج همينطو پاشو بذاره رو گاز؟