در حالی محمود اسلامیان به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون فوتبال منصوب شد که مهدی کرباسیان این سمت را نپذیرفت.

شفقنا ورزشی نوشت:مهدی کرباسیان مانند اقتصاد چهره شناخته شده‌ای در ورزش است. او که سالها ریاست فدراسیون بدمینتون، خزانه داری و عضویت درهیات اجرایی کمیته ملی المپیک را برعهده داشت، هم اکنون در خارج از ورزش و به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کند.
کفاشیان که آشنایی کاملی با کرباسیان دارد و سالها در کمیته ملی المپیک با  او از نزدیک کار کرده است، گزینه اولش برای نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال کسی جز معاون وزير و رئيس هيات عامل ايميدرو نبود. پس از کنار رفتن سیدهادی آیت الهی از سمت نایب رییسی فدراسیون، کفاشیان گزینه هایی را برای این سمت مدنظر داشت و ابتدا این پیشنهاد را به مهدی کرباسیان داد اما پاسخ او به رییس فدراسیون فوتبال منفی بود.
کفاشیان که این بار برای سمت نایب رییسی اول فدراسیون دنبال مدیری قوی و نزدیک به دولت بود، روی کمک های کرباسیان حساب باز کرده بود اما اصرارهای او فایده ای نداشت و کرباسیان حاضر نشد پا به فوتبال بگذارد.
دومین گزینه کفاشیان نیز از جنس صنعت و ورزش بود و نزدیک به دولت؛ او پس از کرباسیان سراغ محمود اسلامیان رفت. رییس صندوق بازنشستگی کشور کسی است که تیم سپاهان در دوران مدیریت او در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به دوران اوج و شکوفایی رسید و کاملا با فضای فوتبال آشناست. او پس از گفت‌وگو با کفاشیان پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال را پذیرفت و هم اکنون سرپرست نایب رییسی فدراسیون فوتبال است.
کفاشیان امیدوار است با ارتباط نزدیکی که اسلامیان با دولت دارد بتواند بسیاری از مشکلات فدراسیون به ویژه مسایل مالی را برطرف کند. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 2
    خودت بايد عوض شي داداش من