مهاجم تیم ملی می گوید دوست دارد تا آخر فصل بازی های خوبی برای الوکره انجام بدهد و نقشی کلیدی در این تیم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رضا قوچان‌نژاد و چالشی جدید. او حالا برای نگه داشتن یک تیم می‌جنگد. اگر مأموریت رضا یک روز این بود که گل بزند و ایران را به جام‌جهانی‌ ببرد، حالا در تیم باشگاهی‌‌اش یک مأموریت جدید دارد‌؛ گل بزند و عامل بقای الوکره در لیگ ستارگان قطر شود. این تیم تا قبل از حضور رضا با مشکلی اساسی روبه‌رو بود و حالا قصد دارد با «گلزنی»‌های ستاره ایرانی، ناکامی‌‌اش را جبران کند. گوچی که چند روز به خاطر مشغله‌های فراوان در دسترس نبود، سرانجام پس از بازی با الشحانیه که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت‌وگوی کوتاهی با خبرورزشی انجام داد. 

آقاي قوچان‌نژاد، از شما خبري نبود تا اينكه به الوكره قطر پيوستيد. اين چند روز خيلي درگير بوديد، درست است؟
بله، واقعاً روزهاي شلوغي داشتم. مشغول مذاكره با باشگاه بودم و تا قراردادم را ببندم، درست و حسابي استراحت نكردم. به جرأت مي‌گويم سه شب درست و حسابي نخوابيدم و خيلي درگير كارهايم بود ولي دوست دارم از اين به بعد آرامش داشته باشم و تمام تمركزم را روي تمرينات و بازي‌هاي پيش روي تيم بگذارم.

خيلي زود هم براي الوكره به ميدان رفتيد. با اينكه زياد كنار تيم تمرين نكرده بوديد ولي در بازي الشحانيه به ميدان رفتيد. 
بله، من يك جلسه با تيم تمرين كردم و در بازي الشحانيه مربي تصميم گرفت كه از من استفاده كند. البته از دقيقه 76 به ميدان رفتم و زياد در زمين بازي نبودم. ان‌شاءا... از بازي‌هاي بعدي شانس بيشتري داشته باشم و بتوانم براي تيم مفيد كار كنم. ولي طبيعي بود كه در شروع به من فرصت كمي بدهند.

البته بازي را يك بر صفر باختيد‌؛ آن هم در زمين خودتان. در واقع شما مقابل پولادي و شجاعي بازنده بوديد. 
فوتبال برد و باخت دارد و اين چيزها طبيعي است. ولي ما تيم خوبي در اختيار داريم و با توجه به عملكردي كه مقابل الشحانيه داشتيم نمي‌دانم چرا تيم اينجاي جدول است. كمي در گلزني مشكل داريم. اگر تيم از موقعيت‌هايش به خوبي استفاده كند، مي‌تواند از قعر جدول فاصله بگيرد. الوكره بسيار روان بازي مي‌كند و من خودم از شكل بازي تيم خوشم آمد. انصافاً تيم خوب كار مي‌كند و اميدوارم از بازي‌هاي بعدي بتوانيم نتايج بهتري به‌دست بياوريم.

هدف شما در تيم الوكره چيست؟ فكر مي‌كنيد آينده خوبي با اين تيم خواهيد داشت؟
دوست دارم تا پايان فصل در الوكره بازي‌هاي خوبي انجام بدهم و يك بازيكن كليدي براي تيم باشم. البته رسيدن به اين هدف، تنها با تلاش ممكن است. بايد خوب تمرين كنم و بتوانم آماده باشم. خداراشكر الان از نظر بدني كاملاً آماده هستم. جام ملت‌ها برايم خوب بود و من هم مثل ديگر بازيكنان توانستم به شرايط خوبي برسم. با تمرين زياد و لطف خداوند مطمئنم كه رسيدن به چنين هدفي در الوكره برايم ممكن خواهد بود. فقط بايد تمركزم را روي تمرينات و بازي‌ها بگذارم. طبيعتاً توقعات از من در اين تيم زياد است و مي‌خواهم اين توقعات را برآورده كنم.

اگر در اولين بازي الوكره گل مي‌زديد، قطعاً شروع‌‌تان توفاني بود. 
ان‌شاءا... از بازي بعد گلزني‌هايم براي الوكره شروع مي‌شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    21 0
    موفق باشی ولی کاش خودت رو تو این تیم های عربی نابود نمی کردی
  • بيسواد IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    20 0
    حيفه ستاره هايه ايراني كه فقط پولو ميبينن
    • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
      0 2
      شما به اینا میگی ستاره ... ببین چه کسایی جای کریمی مهدوی کیا باقری عزیزی اومدن
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    15 2
    اگه سرمربي چارلتون اسرائيلي نبود به قطر نميرفت.