تاخیر ۲۷ ساعته در پرواز تهران به پکن/ هواپیما در حال تعمیر است

واحد مرکزی خبر نوشت:

هواپیمای 747 با شماره پرواز 800 که قرار بود ساعت 19:45 شب گذشته فرودگاه امام خمینی را به مقصد پکن ترک کند همچنان در دست تعمیر است.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه این هواپیما قرار بود حدود 204 مسافر را به مقصد پکن منتقل کند، به علت خرابی یکی از موتورها در فرودگاه امام خمینی زمین گیر شد.

وی گفت: از آنجا که امکان تعمیر هواپیما در فرودگاه امام خمینی محدود است بنابراین این هواپیما به فرودگاه مهرآباد منتقل شد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما افزود: از شب گذشته تا کنون متخصصان فنی هما در حال تعویض یکی از موتورهای این هواپیما هستند و به گزارش مسئولین بخش فنی این هواپیما با 27 ساعت تاخیر امشب ساعت 23:00 از فرودگاه امام خمینی پرواز خواهد کرد.

نوش آبادی افزود: تعداد هواپیماهای بوئینگ 747 که از نوع دور پرواز هستند در ناوگان هواپیمایی کشور محدود است و این تعداد محدود نیز هم اکنون در خدمت انتقال زائران به فرودگاه جده است بنابراین هواپیمای جایگزین برای این مسیر پروازی در اختیار نبود.

وی گفت: این هواپیما پس از پایان عملیات تعمیرات ساعت 23 امشب به سمت پکن پرواز خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) افزود: 102 مسافر این هواپیما که از شهرستان به تهران آمده بودند شب گذشته در هتلی در تهران اسکان داده شدند و باقی مسافران نیز با همکاری مسئولان فرودگاه امام در سالن استراحت این فرودگاه مستقرند.

نوش آبادی گفت: از شب گذشته تا کنون از این مسافران پذیرایی شده است.

وی از مسافران عذرخواهی و از همکاری مسئولان فرودگاه امام تشکر قدردانی کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    4 0
    ما ديشب يعني جمعه 22/12/93 10 ساعت تاخير داشتيم اونم تو فرودگاه دبي و اونم بيرون از گيت پرواز و 10 ساعت رو پا وايساديم.قرار بود با هواپيماي ماهان ساعت 19:25 پرواز کنيم هي نيم ساعت و 1 ساعت انداختن عقب آخر ساعت 4:30 صبح روز بعد تازه سوار هواپيما شديم.
  • بی نام US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    4 0
    پرواز دبي شيراز ماهان حدود 10 ساعت تاخير داشت از ساعت 19:25 روز جمعه 22/12/93 هي کشوندن تا شد 4:30 روز 23/12/93 ما سوار هواپيما شديم.