اقتصادنیوز نوشت:

رییس اتحادیه لبنیات تهران خبر داد: در وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت جلسه‌ای برگزار شد که در آن از رییسان چند اتحادیه خواربارفروشی، پرنده و ماهی، لبنیات، گوشت گوسفندی و... دعوت شده بود تا درباره دادن سبد کالا به مردم برنامه‌ریزی شود.

علی رجبی درباره افزایش قیمت لبنیات که اخیرا اخباری در این مورد منتشر شده است، اظهار کرد: هنوز برنامه‌ای برای افزایش قیمت لبنیات در دستور کار نیست و افزایش قیمت مختصری هم که در ابتدای سال تجربه کردیم، به دلیل عواملی مانند تورم سالانه و افزایش حقوق و ... بوده است.

او افزود: اکنون نیز باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت آزادسازی حامل‌های انرژی و سوخت، نرخ خوراک دام و طیور و چطور می‌شود تا وضعیت قیمت‌های لبنیات را پیش‌بینی کنیم.

رییس اتحادیه لبنیات تهران بیان کرد: اکنون درگیر رکود خاصی هستیم که البته برای این زمان از سال طبیعی است. این رکود تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد که تقاضا بالا می‌رود و از رکود خارج می‌شویم.

او تصریح کرد: البته برای کنترل قیمت‌های ماه رمضان نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌شود. مثلا دیروز در وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت جلسه‌ای برگزار شد که در آن از رئیسان چند اتحادیه خواربارفروشی، پرنده و ماهی، لبنیات، گوشت گوسفندی و... دعوت شده بود تا درباره دادن سبد کالا به مردم برنامه‌ریزی شود. ان‌شالله این برنامه بتواند مانع افزایش قیمت شود.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 1
    همان سبدهای قبلی برای توهین کافی بود .لطفا دوباره با اعصاب مردم بازی نکنید .