۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

ایسنا نوشت:

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اکثریت آرا با درخواست تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران مخالفت کردند.

سیدمحمد بیاتیان تصریح کرد: در جلسه گذشته کمیسیون، جزییات درخواست جمعی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران با حضور مهدی واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با نمایندگان متقاضی به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در جلسه امروز رای‌گیری نهایی انجام شد که 13 مخالف و 7 موافق رای خود را اعلام کردند و به این ترتیب این تقاضا از دستور کار کمیسیون خارج شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از بررسی لایحه حمایت از مالکیت فکری در جلسه امروز کمیسیون متبوعش و مراعا ماندن دو ماده این لایحه خبر داد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    امیدوارم تطمیع و تهدید برای منتقی شدن تحقیق و تفحص از مخابرات در کار نبوده باشه. سرویس خوب ارایه نمیدن. پول زیاد هم میگیرن. چرا نباید ازشون تحقیق بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    مخابرات با این همه پول چکار می کند که ما در شهرستان باید برای کابل مخابراتی که قدمت 30 ساه داشت و هر دفع قطع می شد چندین بار رفتیم مخابرات شهرستانمون پیش رئیس مخابرات هی مشکلمونو مطرح می کردیم و اون هم هی قول دروغ میداد و آآخر سر هم توهین و بی احترامی به ما کرد و شکایتش هم به کل مخابرات استان هم کردیم اوناهم از مدیرشون حمایت کردن و ادعا خصوصی بودن می کنند و به صرفشون نیست برای مناطق محروم کابل استفاده کنند زیرسرساخت مخابراتی حق مسلم ماست
  • شركت هاي مخابراتی خصوصي نشوند RO ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    شركت هاي مخابراتی خصوصي نشوند از دولت يازدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داريم جلوي خصوصي سازي شركت هاي وابسته به مخابراتی را بگيرند و شركت هاي خصوصي سازي شده را نيز به شكل قبلي خود برگردانند. طلب ۳ ساله نگهبانان رسمی ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت شبکاری و اضافه کاری خود را از سال مهرماه ۱۳۸۹ تا آذرماه ۱۳۹۲ طلبکاریم و کسی هم پاسخگونیست.چرا طلب ما نگهبانان رسمی پرداخت نمی شود؟ تعطیلات کاری ما نگهبانان رسمی ازبمهن ماه ۱۳۹۳ قطع کردند لطفا مسئولان شرکت مخابرات جوابگو باشند جمعی از نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تانع ادارات کل مناطق هفتگانه مخابرانی وابسته شرکت مخابرات استان تهران