اعتراض داوطلبان آزمون دکترا دانشگاه آزاد به دیر اعلام شدن نتایج/ مرکز سنجش: 6 خرداد اعلام می کنیم

داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد که مدتی پیش این آزمون را برگزار کردند، از دیر شدن اعلام نتایج شکایت دارند که در پاسخ به این اعتراض، مسئولان مرکز سنجش و پذیرش آموزش کشور از اعلام نتایج حداکثر تا 6 خردادماه خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داوطلبان آزمون دکترا دانشگاه آزاد که مخاطب سرویس مشکلات مردم هستند معتقدند دیر اعلام شدن نتیجه آزمون دکترا برایشان مشکلاتی ایجاد کرده است.


آن ها می گویند با این که این آزمون دو هفته زودتر برگزار شد اما همچنان نتایج آن نیامده و پیگیری آن ها در مورد زمان اعلام نتایج هم جواب نداده است.



یکی از این معترضان می گوید: نتایج آزمون دکترا پارسال، 25 اردیبهشت اعلام شد اما امسال با این که زودتر برگزار شد و قرار بود اول خرداد نتایج اعلام شود، این اتفاق نیفتاد. همین قضیه باعث شده برای داوطلبان مشکلاتی ایجاد شود. خیلی از دانشجویان تکلیف پایان نامه هایشان مشخص نیست و منتظرند ببینند در دوره دکترا قبول شده اند یا خیر، بعد برای دفاع وقت تعیین کنند. عده ای دیگر که شهرستان قبول شده اند به وزارت علوم برای مصاحبه دعوت شده اند که منتظرند ببینند اگر آزاد تهران قبول می شوند، دیگر به شهرستان نروند. این بلاتکلیفی برای هر کدام از داوطلبان یک جور مشکل پدید آورده و این در حالی است که داوطلبان آزمون تخصصی پزشکی، نتایجشان را گرفته اند.



پیگیری خبرآنلاین از روابط عمومی این مرکز نتیجه خاصی نداد جز این که مسئولان آن بخش اعلام کردند که اواسط خرداد تماس بگیرید تا از وضعیت مطلع شوید. این مرکز پاسخگویی گفت که از جزئیات خبر ندارد و دلیل دیر شدن اعلام نتایج را نمی داند.



اما مجتبی علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: اعلام نتیجه آزمون دکترا دیر نشده و تقریبا هر سال اوایل خردادماه اعلام می شود. ما تا نیمه خرداد وقت داریم پس داوطلبان از دیر شدن اعلام نتایج نگران نباشند.



او ادامه داد: همه ساله نتیجه این آزمون در خردادماه اعلام می شود و نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد امسال هم تا 6 خردادماه اعلام خواهد شد.

علوی فاضل همچنین از توزیع کارت آزمون ارشد خبر داد و گفت: از فردا ساعت 11 صبح، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز توزیع می شود که داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش دانشگاه آزاد این کارت را دریافت کنند.

او همچنین از برگزاری آزمون ارشد در روز های پنج شنبه، جمعه، شنبه، 7 و 8 و 9 خرداد در شش نوبت خبر داد که این کنکور در 31 مرکز استان برگزار می شود و 570 هزار داوطلب در آن شرکت می کنند.

 

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    3 1
    نتایج بدون ازمون دکترا ازاد کی اعلام میشه.خبرانلاین لطفا پیگیری کنید.مرسیییی